فوتبال ایران

14401
همه چیز از بازی الاهلی شروع شد

پشت پرده اختلاف گاریدو و خانبان

همه چیز از بازی الاهلی شروع شد

مهرداد خانبان پس از پنج فصل موفق و کسب جام‌های زیاد در پرسپولیس به دلیل اختلاف نظر با سرمربی در مورد چگونگی ایفای نقش در کادر فنی از پرسپولیس جدا شد.

به گزارش ایران ورزشی، جدایی مهرداد خانبان، آنالیزور و یکی از دستیاران ایرانی یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس، موضوع جدیدی است که در دنیای فوتبال ایران مورد بحث قرار گرفته است. خانبان که به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد یحیی شناخته می‌شد، در دوران حضور گل‌محمدی در پرسپولیس نقش بسزایی داشت. با این حال، به نظر می‌رسد که این همکاری به پایان رسیده است و دلایل آن به پیچیدگی‌های درونی تیم بازمی‌گردد.

 پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد که اختلافات میان گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، و خانبان از ابتدای فصل شروع شده بود. این اختلافات تا حدی با مداخلات برخی از افراد موثر در تیم کاهش یافت، اما پس از شروع لیگ و در هفته‌های ابتدایی، دوباره به سطح داغ خود بازگشت. 

به گفته منابع آگاه، یکی از نقاط عطف این اختلافات، دیدار پرسپولیس با الاهلی بوده است. در این بازی، خانبان با یکی از دستیاران گاریدو دچار بگو‌مگو لفظی شد که این حادثه باعث تشدید تنش‌ها و در نهایت جدایی خانبان از تیم شد. رفتار اسپانیایی‌ها و حمایت یکی از دستیاران گاریدو از او، این اختلافات را به اوج رسانده است و در نهایت دو طرف تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

در این میان، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وعده بازگشت خانبان به تیم را داده بود، اما تا به امروز هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد که حل این اختلافات نیازمند زمان و تدابیر جدی‌تری است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران