اخبار

14408
کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران توان یاب قزوینی

کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران توان یاب قزوینی

نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و توان یابان قزوین گفت: ۹ ورزشکار توان یاب قزوینی در جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی، مدال های طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، اکرم سبک رو اظهار کرد: ۲۴ ورزشکار زیر ۲۳ سال استان به جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی اعزام شدند که از هشت رشته استعدادیابی تنها ورزش دو و میدانی بود که جزو مسابقات مدال آور محسوی می شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در پنج رشته ورزشی از جمله مچ اندازی، شنا در بخش آقایان، والیبال نشسته، دو و میدانی و پاراوزنه برداری در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و توان یابان قزوین بیان کرد: در این دوره از رقابت ها یاسمن زهرامحمدی، امیرمحمد سلیمانی، علی خمسه و یاسین زبده مافی به مدال طلا، اشکان اوسطی به مدال نقره و امیرحسین شیخی، محمدامین نوروزی، شبنم بابایی چگینی بنیامین کبیری، نیز به مدال برنز در رشته پارا دو و میدانی جشنواره بزرگ استعداد یابی جانبازان و توان یابان دست یافتند.

سبک رو یادآورشد: این مسابقه که بزرگترین جشنواره استعدادیابی در بخش جوانان و نوجوانان محسوب می شود، به مناسبت هفته پاراالمپیک و به میزبانی تهران و فدراسیون جانبازان و توان یابان کشور برگزار شد.

نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و توان یابان قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۲۵ استان از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی با هم به رقابت پرداختند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار