ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14422
بهادر عبدی :از حسن خانمحمدی رخصت می گیرم

در کارم با هیچ بازیکنی تعارف هم ندارم

بهادر عبدی :از حسن خانمحمدی رخصت می گیرم

بهادر عبدی مربی تیم امیدهای پرسپولیس که سابقه قهرمانی در پیراهن بازیگری برای پرسپولیس را دارد در تیم جوانان باشگاه جایگزین حسن خانمحدی سرمربی قبلی تیم جوانان شد. مربی که از افکارش و اولین تجربه مربیگری اش در پرسپولیس حرف می زند .

*جانشین خانمحمدی شده ای که فصل قبل تیم نوجوانان را قهرمان کرد و حالا هم تیمش را در رده دومی تحویل داده ؟

 

بله حسن خانمحمدی یکی از دوستان خوب خودم هستند که حتما برای کار در تیم جواانان پرسپولیس به رسم ادب به ایشان زنگ می زنم و از ایشان رخصت می گیرم مربی که فصل قبل هم تیم تحت هدایتش را قهرمان کرد .امسال هم با تیم جوانان در مجموع نتایج خوبی گرفتند و زحمت خودش را کشید و برای تیم تحت رهبری خودش از هیچ کوششی فروگذار نکردند .

 

*با این وجود چرا خانمحمدی برکنار شدند ؟

 

به هر حال تیم جوانان پرسپولیس دربی را باخت و در یکی دو بازی دیگر هم نتایج چندان خوبی نگرفتند و به هر حال تصمیم این گونه گرفته شد که ایشان بروند و من در تیم جوانان به عنوان سرمربی کار کنم .

 

*فکر می کنی در تیم جوانان قادر هستی در اولین تجربه سرمربیگری ات تیم را به عنوان قهرمانی برسانی ؟

 

حتما باید خیلی سخت کار کرده  و برای قهرمانی تلاش کنیم . فکر می کنم با تیم یکدستی که داریم قادر هستیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم و در نهیات به عنوان قهرمانی برسیم .فصل قبل این در تیم جوانان چند بازیکن خیلی شاخص حضور داشتند که در این فصل به تیمهای لیگ برتری رفتند اما امسال تیمی یکدست و متشکل از 27 بازیکن خوب و یکدست داریم که قادرند برای هر تیمی مشکل ساز شوند و بهترین شرایط را برای تیم خودشان درست کنند .

 

*در اولین صحبتی که با بازیکنان تیم جوانان پرسپولیس داشتید به آنها چه گفتید ؟

 

در صحبتم به بازیکنان تیم جوانان صراحتا اعلام کردم من فیلم بازیهای قبلی را نگاه نمی کنم و فقط عملکردتان را در تمرینات می بینم و هر بازیکنی که در تمرین بهترین باشد قطعا در ترکیب خواهد بود . در کارم با هیچ بازیکنی تعارف هم ندارم .این نکته را هم به بازیکنانم گفتم که بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هم در تمرینات تیمشان به نوعی خودکشی کرده و بیشترین تلاش را انجام می دهند تا در ترکیب باشند و به نوعی تاکید کردم حتما این رویه باید دردستور کار شما هم قرار گیرد.

.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران