فوتبال جهان

14435
مسی ، ستاره خاموش نشدنی

هت‌تریک در ۱۱ دقیقه!

مسی ، ستاره خاموش نشدنی

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان موفق به ثبت رکورد جدیدی در MLS شد.

 اینترمیامی در چارچوب دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا روبروی نیوانگلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را که باعث رکوردشکنی این تیم در تاریخ این مسابقات شد از آن خود کند.

نیوانگلند بازی را طوفانی شروع کرد و شاید بسیاری در ابتدای این دیدار معتقد بودند که این تیم بدون شک برنده این بازی خواهد بود و سه امتیاز را به خانه خواهد برد اما تمهیداتی که تاتا مارتینو اندیشید و عملکرد خوب بازیکنان در زمین مانع از ادامه این روند شد و اینترمیامی در همان نیمه اول موفق شد ضرباتی که از حریف دریافت کرده بود را جبران کند.

اما آنها در نیمه دوم دیگر حرفی برای زدن نداشتند و درخشش خیره‌کننده مسی باعث شد که اینترمیامی با کسب سه امتیاز این بازی بیشترین امتیاز پیش از مرحله پلی آف را در تاریخ لیگ برتر از آن خود کند و رکورد نیو انگلند را که پیش از این در سال ۲۰۲۱ با ۷۳ امتیاز به ثبت رسانده بود با کسب ۷۴ امتیاز بشکند که ارزش بسیاری برای آنها داشت.

بعد از پایان دوره مصدومیت لیونل مسی در اینترمیامی، او ۱۲۰ دقیقه اخیر که برای این تیم به میدان رفته است، آمار ۶ گل و ۳ پاس گل برای این تیم ثبت کرده است. یعنی در هر ۱۳ دقیقه یک گل یا پاس گل داده است. مسی با هتریک خود در این بازی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی نیز شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان