اخبار

14440
خلیل زاده:برخی برنامه ها، دنبال محروم کردن بیرانوند هستند

خلیل زاده:برخی برنامه ها، دنبال محروم کردن بیرانوند هستند

شجاع خلیل زاده با کنایه به شرایط موجود در پرونده بیرانوند علیه برخی از برنامه ها صحبت کرد.

شجاع خلیل زاده، کاپیتان تیم تراکتور در خصوص حواشی این تیم صحبت کرد:

در مورد شــرایط تراکتور صحبت کن. درآخرین بازی به فولاد باختید و حالا در رده پنجم قرار دارید.

متأسفم که نتیجه خوبی نگرفتیم ولی باید خیلی سریع دنبال جبران این باخت باشیم؛ هم در آسیا و هم در لیگ برتر. هواداران از تیم انتظار برد دارند و باید آنها را خوشحال کنیم.

 فکر میکنی امسال، طلسم قهرمان نشدن تراکتور در لیگ برتر شکسته شود؟

تمام هدف ما این است که بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم. اگر میخواهیم یک موفقیت بزرگ را رقم بزنیم باید در زمین مسابقه حرفمان را بزنیم. صحبت از قهرمانی زود است و باید در زمین نشان دهیم که چه می خواهیم و دنبال چه هدفی هستیم.

 بعد از باخت به فولاد، از اینکه آنها در زمین خوشحالی می کردند عصبانی شدی ولی خودتان بعد از شکست دادن سپاهان در اصفهان، در زمین خوشحالی کردید. در این خصوص صحبت میکنی؟

من هیچ وقت به یاد ندارم به تماشاگران بی احترامی کرده باشم. هر وقت به اصفهان میروم به من فحاشی میکنند درحالیکه هرگز هواداران را تحریک نکردم. وقتی فحش میدهند و این اتفاق مدام و در هر ســال تکرار میشود، این طبیعی است که روی من تأثیر منفی می گذارد.

 در مورد تراکتور، نکته این است که در تبریز نتایج خوبی نگرفته. فکر میکنی دلیلش چیست؟

واقعا خودمان هم از این موضوع غافلگیر شدیم. نمیدانم چه باید بگویم ولی قطعا جبران میکنیم.

 این روزهــا خبرهایی در مــورد احتمال محرومیت بیرانوند توسط کمیته استیناف مطرح شده است. فکر میکنی چنین حکمی صادر شود؟

فشــارهایی که روی بیرانوند ایجاد شــده ناحق است. برخی مجریان و برخی برنامه ها، صبح که شروع می شود دنبال محروم کردن بیرانوند هستند و این کار درست نیست. کمیته انضباطی که حکم خودش را داد و امیدوارم کمیته استیناف هم حکم را به سود بیرانوند بدهد و جریمه این بازیکن را هم ببندند. البته بیرانوند هم اشــتباهاتی دارد و اشــتباه بزرگ او این است که مصاحبه میکند و جواب میدهد. او باید در ســکوت کارش را انجام دهد.

 چند روز پیش باز هم در حمایت از زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، متنی منتشــر کردی که این موضوع با برخی انتقادها همــراه بود. در این مورد چه صحبتی داری؟

زنوزی نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. اگر از او تعریف میکنم.آیا قرار است به قرارداد من اضافه شود؟ من کاپیتان تیم و قبلتر از آن یک بازیکن هستم و میدانم امکانات برای یک تیم چقدر مهم اســت. خیلیها دلش را ندارند در این فوتبال هزار تومان هزینه کنند ولی آقــای زنوزی بهترین امکانــات را در اختیار تراکتور قرار داده اســت. من دوست دارم از زحمات مالک تیم تشکر کنم و مهم نیست بعضی ها چگونه فکر کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار