محمدرضا رحیم‌پور

محمدرضا رحیم‌پور

فوتبال ایران

14446
مرد ماتادور ​​​​​​​طلسم را بشکن

گاریدو راه بردن در آسیا را بلد نیست

مرد ماتادور ​​​​​​​طلسم را بشکن

سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان آمار عجیبی را در رقابت‌های آسیایی به ثبت رسانده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، شامگاه دوشنبه ۳۰ مهر در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس با یک امتیاز و السد با چهار امتیاز، تحت فشار قرار دارند و سرخپوشان ایران نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه دارند تا بتوانند جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی کسب کنند.توانایی گاریدو در ایجاد تغییرات مناسب در ترکیب تیم و استراتژی‌های تاکتیکی ممکن است نقش تعیین‌کنندهای در نتیجه این بازی ایفا کند.

خوان کارلوس گاریدو،در حالی پا به این میدان می گذارد که در تلاش است تا رکورد منفی ای را از کارنامه خود پاک کند، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، برای دهمین بار در دوران مربیگری خود در یک بازی آسیایی به میدان خواهد رفت و  پیش از حضور در پرسپولیس با تیم العین امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و در ۷ بازی با آمار ضعیف ۵ شکست و ۲ تساوی مواجه شده است. با پرسپولیس نیز گاریدو دو بار در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به میدان رفته که در اولین بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی عربستان شد و در دومین دیدار برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. از این رو، گاریدو با ۹ بازی و آمار نگران‌کننده ۶ شکست و ۳ تساوی، هنوز موفق به کسب پیروزی در رقابت‌های آسیایی نشده است. 

این در حالیست که گاریدو در رقابت های باشگاهی آفریقایی دو قهرمانی در سطح دوم را در کارنامه خود دارد اما در رقابت های سطح اول آسیایی و حتی اروپایی نیز با تیم ویارئال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست بردی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

در شرایطی که پرسپولیس نیاز به پیروزی دارد، گاریدو با چالش‌های زیادی در این دیدار روبرو خواهد بود. اگر او و تیمش موفق به شکست السد شوند، این مربی می‌تواند اولین پیروزی آسیایی خود را به ثبت برساند و طلسم ناکامی‌هایش را بشکند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران