فوتبال جهان

14465
صدرنشینی موقت منچسترسیتی با برتری دراماتیک

لیگ برتر انگلیس؛

صدرنشینی موقت منچسترسیتی با برتری دراماتیک

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس برابر ولورهمپتون به پیروزی دراماتیک و لحظه آخری رسید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های ولورهمپتون و منچسترسیتی از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.

سیتی در این دیدار خارج از خانه ابتدا با گل ینس لارسن در دقیقه ۷ از ولورهمپتون انتهای جدولی عقب افتاد، اما در ادامه یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۳ برای سیتیزن‌ها گل زد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه تلاش شاگردان پپ گواردیولا که رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال در صدر دارند، برای زدن گل برتری بیشتر شد و در نهایت در دقیقه ۹۵، جان استونز گل دوم سیتی را وارد دروازه ولورهمپتون کرد. در نهایت منچسترسیتی توانست در این دیدار سخت برابر ولورهمپتون ۲ بر یک به پیروزی برسد.

سیتی با این تساوی، ۲۰ امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد. ولورهمپتون هم با ثبت هفتمین شکست، یک امتیازی و در رده نوزدهم باقی ماند.

در ادامه رقابت‌های هفته هشتم، از ساعت ۱۹ امشب، لیورپول در یک دیدار حساس میزبان چسی است و در صورت برتری، به صدرجدول برمی‌گردد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان