فوتبال جهان

14487
ال تورو شایسته توپ طلا

پیروزی اینترمیلان با رهبری لوتارو مارتینز

ال تورو شایسته توپ طلا

سرمربی اینتر ضمن تمجید از مهاجم آرژانتینی‌اش به پیروزی تیمش مقابل رُم واکنش نشان داد.

به گزارش ایران ورزشی، در روز یکشنبه، اینترمیلان به رهبری لوتارو مارتینز با نتیجه 1-0 برابر رم پیروز و به حضورش در کورس قهرمانی سری آ ایتالیا ادامه داد. کاپیتان نراتزوری‌ها در دقیقه 60 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند و تیمش به فاصله دو امتیازی از ناپولی، صدرنشین سری آ، رسید تا رقابت با مربی اسبق اینتر، در اوج حساسیت و نزدیکی ادامه دار باشد.

تیم سیمونه اینزاگی در نیمه اول با دو مصدومیت جدی مواجه شد و هاکان چاله‌نوغلو و فرانچسکو آچربی مجبور به ترک میدان شدند اما این مصدومیت‌ها با وجود آنکه می‌توانست تیم را تحت فشار قرار دهد، اما اینتر را تضعیف نکرد و در نیمه دوم ال تورو توانست با یک ضدحمله تیم اینتر را به گل برتری بخش در این دیدار برساند.

پس از این دیدار و گلزنی در پیروزی 1-0 اینترمیلان، لوتارو مارتینز به یکی از چهره‌های تاریخی این باشگاه تبدیل شد؛ لائوتارو مارتینز با گلی که در بازی مقابل رم زد، شمار گل‌های زده خود با پیراهن اینتر را به 133 گل رساند و با رکورد بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه یعنی ایستوان نایرس (در دهه پنجاه میلادی این رکورد را برجای گذاشته بود) برابر شد.

لوتارو مارتینز در این خصوص گفت: «این رکورد جدید برای من بسیار ارزشمند است. از زمانی که به اینجا آمدم، احساس می کنم در اینجا متولد شده‌ام. این موضوع برای من بسیار ارزشمند است و باید به کار کردن ادامه دهم، درست مانند آنچه که تاکنون انجام داده‌ایم.»

سرمربی اینتر نیز در پایان این دیدار ضمن تمجید از کاپیتان تیمش گفت:« او باید به کاری که در اینتر و آرژانتین کرده، ادامه دهد. به اعتقاد من او یکی از پنج بازیکن برتر جهان است. او شایسته تمامی این موفقیت‌ها است. به اعتقاد من لائوتارو می‌تواند توپ طلای امسال را در بین پنج بازیکن برتر کسب کند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان