فوتبال جهان

14496
هانسی فلیک: گل خوردن را دوست ندارم

کمال‌گرایی سرمربی موفق بارسلونا

هانسی فلیک: گل خوردن را دوست ندارم

سرمربی بارسلونا با وجود پیروزی پرگل تیمش مقابل سویا از رویکرد دفاعی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، برتری پنج بر یک بارسلونا مقابل سویا در هفته هشتم لالیگا، این تیم را با شرایطی آرمانی و فوق‌العاده راهی دو دیدار سخت مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید کرد تا بلوگرانا با صدرنشینی به استقبال دیدار حساس الکلاسیکو در هفته آینده برود.

هانسی فلیک سرمربی محبوب آلمانی این روزهای بارسلونا اما در پایان بازی، با وجود عملکرد خوب بارسلونا در این مسابقه، از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد و گفت: « از این پیروزی خوشحالم اما گل‌خوردن را دوست ندارم. بسیار مهم بود که بعد از فیفادی پیروز شد؛ آن هم با این نتیجه خوب. تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و جو ورزشگاه هم شگفت‌انگیز بود. من چنین حس و حالی را بسیار دوست دارم. همه بازی‌ها مهم‌اند. بازی با سویا به اندازه بازی با تیم‌های بالای جدولی برای ما مهم بود. باید هوشیارتر ظاهر شد. هرگز دوست ندارم دروازه‌مان باز شود. باید در خط دفاعی بهتر ظاهر شویم.»

فلیک همچنین در خصوص تقابل با تیم سابق خود یعنی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا افزود: «دیدار بایرن و بارسلونا تنها نبرد لواندوفسکی و هری کین نیست بلکه یک مبارزه بین دو تیم است. بی‌صبرانه در انتظار این بازی‌ام و تقابل جذابی خواهد بود. باید تیم را به بهترین شکل آماده چنین بازی‌های بزرگی کرد. این بازی بسیار مهم است و کیفیت تیم‌ها را نشان می‌دهد. می‌دانیم برابر هر حریفی چگونه باید بازی کرد.»

دیدار حساس بارسلونا و بایرن مونیخ ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در کاتالونیا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان