فائزه زمانی

فائزه زمانی

مصاحبه

14524
انتخاب گنج‌زاده پیشنهاد هروی بود

واکنش پورشیب به انتخاب عجیب فدراسیون کاراته

انتخاب گنج‌زاده پیشنهاد هروی بود

فدراسیون کاراته چند روز پیش در تصمیمی عجیب سجاد گنج‌زاده ملی‌پوش کاراته را به کادرفنی تیم ملی اضافه کرد.

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که گنج‌زاده نه‌تنها سابقه مربیگری ندارد، بلکه به گفته خودش می‌خواست از تیم ملی خداحافظی کند. البته که چنین تصمیمات عجیبی فقط از فدراسیون کاراته برمی‌آید و در چنین شرایطی ذبیح‌الله پورشیب سرپرست دبیری فدراسیون دلیل اضافه شدن گنج‌زاده به کادرفنی تیم ملی را درخواست شهرام هروی می‌داند و معتقد است او با سابقه‌ای که دارد می‌تواند کمک‌حال تیم باشد!

 

دلیل اضافه کردن سجاد گنج‌زاده به تیم ملی چه بود؟


این تصمیم به درخواست سرمربی تیم ملی گرفته شد. هروی صلاح دانست گنج‌زاده به کادرفنی اضافه شود و این اتفاق افتاد.



در شرایطی که گنج‌زاده سابقه مربیگری نداشته و از طرفی هم ظاهراً قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد، انتخاب او نامعقول به نظر نمی‌رسد؟

 


بالاخره هروی یکی ازمربیان بزرگ کاراته ایران است و احساس کرده در این برهه گنج‌زاده به خاطر تجربه و عناوینی که دارد می‌تواند کنار تیم باشد و به ملی‌پوشان کمک کند.



بعد از مسابقات جهانی اسپانیا گنج‌زاده دوباره به بازی‌های ملی برمی‌گردد یا به کارش کنار هروی ادامه خواهد داد؟

 


چیزی مشخص نیست و او فعلاً در این برهه کنار کادرفنی خواهد بود.



به نظر می‌رسد نتایج تیم‌های رده پایه در مسابقات جهانی قابل دفاع نبود.


تاحدودی عملکرد تیم‌های رده پایه را بررسی کرده‌ایم. نتایج بعضی اوزان خوب بود اما بعضی اوزان واقعاً ضعیف بود. بالاخره مسابقه برد و باخت دارد، در رده‌های پایه هم معمولاً تجربه کاراته‌کاها کمتر است. به این موضوع واقف هستیم، نقاط ضعفی وجود داشته که حالا روی این موارد تمرکز خواهیم کرد. کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد و باید تلاش کنیم در آینده نتایج بهتری بگیریم.



چه شد که مسابقات روسیه را قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی اسپانیا درنظر گرفتید؟


کادرفنی در نظر داشت تا ملی‌پوشان قبل از مسابقات جهانی حتماً در یک میدان تدارکاتی حضور داشته باشد. در این مقطع تورنمنت جایزه بزرگ روسیه تنها مسابقاتی بود که از نظر زمان‌بندی شرایط حضور در آن‌را داشتیم و به همین خاطر فدراسیون تصمیم گرفت تا تیم قبل از اعزام به مسابقات جهانی در این تورنمنت شرکت کند.



در شرایطی که نتایج اخیر تیم ملی چندان مطلوب نبوده، فدراسیون چه هدفی برای مسابقات جهانی اسپانیا دارد؟


قطعاً می‌توانیم در تاتامی اسپانیا نتایج خوبی بگیریم اما هدف اصلی فدراسیون درخشش در بازی‌های آسیایی ناگویا است که البته تا آن مسابقات تیم ملی تلاش می‌کند در میدان‌های پیش‌رو از جمله جهانی اسپانیا نتایج خوبی بگیرد تا جایگاه خود  را از دست ندهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه