اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

اخبار

14525
سپاهان در اندیشه صدرنشینی

فرصت طلایی مورایس برای جبران ناکامی

سپاهان در اندیشه صدرنشینی

نماینده خوب کشورمان در لیگ دسته دوم آسیا یعنی سپاهان امروز به مصاف حریف اماراتی خواهد رفت. سپاهان در سومین بازی این دوره از رقابت میزبان بود، که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، این بازی در امارات برگزار خواهد شد.

شاگردان ژوزه مورایس در حالی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که در دو بازی اخیر خود در این رقابت‌ها و لیگ برتر برنده از زمین خارج شده‌اند. در این رقابت‌ها در آخرین بازی سپاهان به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در این بازی یکطرفه توانست با 4 گل این تیم را شکست دهد.
 بعد از این پیروزی قاطع سپاهان در لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و در این بازی هم با یک گل برنده شد، مورایس با بهره‌گیری از بازیکنان خوبی مثل آقایی‌پور و... در این دیدارها خوب ظاهر شده است.
در مقابل حریف سپاهان هم شرایط خوبی دارد؛ شارجه امارات هر چند در رویارویی با الوحدات اردن به تساوی دو بر دو رسید، اما در دو بازی اخیر خود مقابل تیم‌های النصر دبی و العروبه امارات به پیروزی رسیده است و وضعیت خوبی دارد. سپاهان در جدول رده‌بندی با سه امتیاز در رده سوم و شارجه با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند حتی به صدر جدول نیز برسد. سپاهان ایران و شارجه امارات در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه یکم آبان از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالد بن محمد شارجه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار