فوتبال ایران

14535
مراقب اشتباهات فردی باشید

اتمام حجت بختیاری‌زاده با شاگردانش

مراقب اشتباهات فردی باشید

به گزارش ایران ورزشی سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلالی‌ها دیروز و در فاصله یک روز مانده به تقابل حساس با تیم النصر، با بازیکنان خود اتمام حجت کرد. در شرایطی که آبی پوشان در آخرین بازی خود مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر ایران ناکام بوده و با شکست 3-0 به خانه برگشتند، حالا بختیاری‌زاده 24 ساعت مانده به شروع تقابل حساس‌شان در لیگ نخبگان آسیا با پخش فیلم بازی ذوب‌آهن آخرین نکات را به شاگردان خود گوشزد کرد تا با آمادگی بیشتری راهی رقابت با لشکر پرستاره النصر شوند.
بختیاری‌زاده که در این بازی برای آخرین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال حضور خواهد داشت، طبق شنیده‌ها بازی شاگردانش مقابل ذوب‌آهن را به دقت آنالیز و اعلام کرده است که شکست سنگین تیمش مقابل شاگردان ربیعی به‌خاطر اشتباهات فردی بازیکنان رخ داده است. او حتی به محل استقرار مدافعانش در این بازی هم اشاره کرده و نوع ایستادن و چینش خط دفاعی را اشتباه دانسته است. بختیاری‌زاده در پایان هم با اشاره به حساسیت و دشواری این رقابت به بازیکنانش گفته است که در بازی امروز باید ششدانگ باشند و حواس خود را بیشتر جمع کنند تا مبادا با اشتباهات فردی عامل شکست تیم بوده و شرایط را از اینی که هست بدتر کنند.
تقابل استقلال – النصر آخرین مأموریت بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی آبی‌پوشان خواهد بود و در حالی که موسیمانه در امارات به تیم پیوسته است به همراه کاروان استقلال به ایران بازخواهد گشت تا هرچه سریع‌تر نیمکت استقلال را از بختیاری‌زاده تحویل گرفته و کارش را در لیگ برتر ایران شروع کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران