فوتبال ایران

14537
یک نکته مثبت در نمایش پرسپولیس و تصمیمات عجیب گاریدو

یک نکته مثبت در نمایش پرسپولیس و تصمیمات عجیب گاریدو

اردلان آشتیانی(بازیکن سابق پرسپولیس): نکات عجیبی در بازی پرسپولیس مشاهده کردیم چرا که گاریدو ترکیب بسیار متفاوتی را با تغییرات زیاد روانه میدان ساخت و از چند بازیکن جدید مانند سرلک از ابتدا بازی گرفت یا از مهاجمی مثل علیپور برای اولین بار درپست وینگر راست استفاده کرد که تاکنون سابقه نداشت و به همین خاطر علیپور نتوانست در آن پست ارزش‌های خود را نشان دهد.

جدا از این نکات مبهم پرسپولیس پرس از جلو را خیلی خوب اجرا کرد. امید عالیشاه  پرس از جلو را خیلی خوب انجام داد و به عنوان هافبکی که پشت سر مهاجم بازی می کرد واقعا بی نظیر بود.او  در تمام مواقع در یک سوم دفاعی حریف بود و به حملات سرخپوشان برتری عددی می داد ضمن اینکه سرعت باز پس گیری توپ بالایی داشت تا جایی که طارق سلمان مدافع با تجربه السد در دادن پاس رو به عقب اشتباه کرد اما متاسفانه لوکاس نتوانست از فرصت عالی به دست آمده استفاده کرده و گل بزند .

در صحنه ای که پرسپولیس گل خورد هم لوکاس به اشتباه به پورعلی گنجی خورد تا تعادلش به هم بخورد و در ادامه توپ به بازیکن حریف رسید تا او هم با ضربه ای دقیق تنها گل السد و بازی را به ثمر برساند.در واقع گل میزبان برروی اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس به دست آمد.

نکته عجیب آنجا بود که گاریدو در روزی که لوکاس در فرم مطلوب نبود او را برای دقایق زیادی در ترکیب نگه داشت و دیر تعویضش کرد ضمن اینکه تعویض هایش هم جواب نداد هر چند سهیل صحرایی بازیکن جوان پرسپولیس در دقایقی که به میدان رفت خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که کادر فنی می تواند روی این بازیکن جوان حساب کند .

این شکست موجب شد تا پرسپولیس کماکان رده خوبی در جدول نداشته باشد و از سه بازی تنها همان یک امتیاز را کسب کرده و در رده دهم قرار بگیرد   اما برنامه سه بازی آینده پاین تیم در لیگ نخبگان نسبتا راحت است به همین دلیل می توان امیدوار بود که پرسپولیس مقامی بین ششم تا هشتم کسب کرده و صعود کند  که در صورت تحقق این مهم هم پرسپولیس در مرحله بعد با تیم‌های اول تا سوم گروه که احتمالا الهلال ،النصر یا الهلال خواهند بود بازی خواهد کرد که در این صورت باز هم کار بسیار سختی خواهد داشت .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران