فوتبال جهان

14563
فلیک: بایرن را مثل کف دست می‌شناسم

فلیک: بایرن را مثل کف دست می‌شناسم

سرمربی آلمانی بارسلونا از تلاش تیمش برای پیروزی در بازی فرداشب مقابل بایرن که یک تیم خارق‌العاده است، خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، فرداشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میزبان بایرن‌مونیخ است.

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا پیش از بازی فردا شب، اطمینان داد که مردانش سخت تلاش خواهند کرد تا در برابر تیم سابقش به پیروزی برسند.

وی درباره اینکه این مسابقه پیش از ال‌کلاسیکوی هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما فقط به بایرن فکر می‌کنیم، نه به رئال مادرید. این همیشه به ما کمک می‌کند تا قدم به قدم پیش برویم. به بازی بعدی فکر نکنید، بایرن خیلی خوب بازی می‌کند، آنها بازیکنان خارق العاده‌ای دارند. این چیزی است که هر کسی می‌خواهد؛ رقابت با بهترین‌ها. این یک بازی فوق العاده است.

فلیک درباره رویارویی با تیم سابقش یعنی بایرن، تصریح کرد: مشخص است که مسابقه خاصی خواهد بود. اگرچه من بایرن را بهتر می‌شناسم اما بازی پیچیده‌ای خواهد بود و می‌خواهیم بایرن را شکست دهیم.

سرمربی بارسلونا، تاکید کرد: در مورد اینکه چگونه به بازی نزدیک شویم ایده‌ای نمی‌دهم. همیشه همه چیز عالی نمی‌شود، اما سعی می‌کنیم در هر بازی پیشرفت کنیم. روی حریف و دفاع هم باید به هر اتفاقی که می‌افتد واکنش نشان دهیم و تا حد امکان کمتر اشتباه کنیم.

وی درباره سبک بازی بایرن، یادآور شد: بایرن همیشه یک بازی غالب و مسلط دارد. شیوه بازی این تیم تحت فشار دادن حریف، شجاع بودن و مالکیت توپ است. آنها سعی می‌کنند سبک خود را با کیفیتشان تحمیل کنند. این DNA بایرن مونیخ است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان