گزارش

14567
استقلال بازنده سربلند

استقلال صفر_ النصر عربستان صفر

استقلال بازنده سربلند

استقلال در شبی که مستحق شکست نبود با یک گل مقابل النصر شکست خورد تا در لیگ نخبگان به همان ۳ امتیازی که از بازی با الغرافه به دست آورده بود، بسنده کند.

به گزارش ایران ورزشی، سومین بازی استقلال درلیگ نخبگان آسیا درحالی آغاز شد که شاید بسیاری تصور می‌کردند به دلیل حضور ستاره‌هایی همچون رونالدو و مانه در ترکیب تیم النصر تاکتیک احتیاط آمیزی از سوی استقلال پیش کشیده شود اما هرگز این طور نبود و استقلال درنیمه اول بازی با النصر به واقع درهمه جای زمین فوتبال بازی کرد و نشان داد برای تمام دقایق برنامه ریزی دارد. شاید اگر مهرداد محمدی درهمان دقیقه 6 با مصدومیت مواجه نمی‌شد، استقلال می‌توانست موقعیت‌های جدی‌تری روی دروازه النصر ایجاد کند  وحتی به گل نیز برسد اما به هرحال آبی‌ها با همان داشته‌ها نیز هرگز تیم دست و پا بسته‌ای نبودند و موقعیت‌هایی را به چنگ آوردند که شاخص‌ترین آن شوتی بود که ماشاریپوف به سمت دروازه النصر شلیک کرد. در مقابل زردپوشان النصر نیز تلاش کردند با ایجاد موقعیت‌هایی نصفه و نیمه استقلال را تسلیم کنند.اما واکنش حسینی روی شوت‌هایی که رونالدو  نواخت جای گیری مناسبی داشت ویک تک به تک را هم به عالی‌ترین شکل ممکن مهار کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

درنیمه دوم اما حال وهوای بازی متفاوت بود والنصر به واسطه 3 تعویض هم زمانی که داشت استقلال را غالبا در لاک دفاعی فرو برد و آبی‌ها بیشتر در فاز دفاعی قرار گرفتند و دل به ضد حملات دوختند تا شاید دروازه حریف پرستاره خود را باز کنند. حضور تالیسکا نیز درادامه فشار را روی دروازه استقلال بیشتر کرد و دقیقه 70 نیز شوت سهمگین او را حسینی به زیبایی مهار کرد. استقلال به واقع در نیمه دوم زیر بار حملات پی در پی النصری‌ها قرار داشت و حتی حضور کاکوتا نیز نتوانست از بار سنگین این حملات کم کند.

دقیقه 80 های مریک لاپورت بعد از مهار ضربه سررونالدو توسط حسینی درشرایطی که با دروازه خالی مواجه بود با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا استقلال تنها 10 دقیقه مانده به پایان این بازی از حریف عق بماند.

سهراب بختیاری‌زاده برای جبران گل خورده در لحظات باقی مانده زکی‌پور، رضاوند و بلانکو را راهی میدان کرد تا شاید گل خورده را جبران کند اما این تعویض‌ها نیز اثر آن چنانی در رویه هجومی استقلال نداشت و حتی توپ روی یکی دیگر ازحملات سریع النصر به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا استقلال در شبی که به واقع می‌توانست دست کم یک امتیاز از تقابل با رونالدو و یارانش به دست آورد، بازنده این میدان لقب گرفته و بدون هیچ اندوخته‌ای به تهران بازگردد و آماده تقابل با خیبر خرم آباد شود.

داور: ادهم مخادمه (اردن)

کمک‌ها: محمد حسن الکلاف و نادی الرواله (اردن)

اخطار: ماشاریپوف ا(استقلال)

 گل: لاپورت (81)|( النصر)

ترکیب استقلال سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (87-میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس (87-آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف (72- گائل کاکوتا)، مهرداد محمدی (7-علیرضا کوشکی) و محمدحسین اسلامی (87-گوستاوو بلانکو)

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

 النصربنتو، سیماکان(46-لجامی)، لاپورت، سالم النجدی (46- سلطان غانم)، نواف بوشل، مارسلو بروزوویچ، الخیبری (46-علی حسن)، اوتاویو، سادیو مانه (83-وسلی)، آنجلو گابریل (65-تالیسکا) و کریستیانو رونالدو

سرمربی: استفانو پیولی


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش