فوتبال ایران

1466
رحمتی: تمام تمرکزم به موفقیت نساجی معطوف است/ استقلال بهترین کادرفنی را دارد

رحمتی: تمام تمرکزم به موفقیت نساجی معطوف است/ استقلال بهترین کادرفنی را دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی، گفت: باعث افتخارم است که در استقلال بازی کردم، اما اکنون تمام تمرکزم روی موفقیت نساجی است.

به گزارش ایران ورزشی؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی این تیم با استقلال تهران، اظهار داشت: باعث افتخارم است که در استقلال بازی کردم و در حال حاضر سرمربی نساجی هستم. تمام تمرکزم را روی موفقیت نساجی می‌گذارم. فردا بازی حساسی داریم و در برابر تیمی بازی می‌کنیم که در صدر جدول قرار دارد. کادرفنی استقلال سرآمد فوتبال ما هستند. امیدوار هستم نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت نساجی، گفت: هر چه بگویم تکراری است. در این که خوب نتیجه نگرفتیم بحثی نیست ولی در بازی قبلی مستحق باخت نبودیم. همه ما در باشگاه به دنبال نتیجه هستیم و همین موضوع در فوتبال حرف اول آخر را می‌زند. ما نیاز به ثبات داریم و در بعضی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن است. محمدرضا آزادی مصدوم است و ما در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم. استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی خود است و ما در این بازی باید نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی نساجی در مورد تقابل با جواد نکونام، بیان کرد: اتفاق خوبی است که دو هم‌بازی قدیمی حالا مقابل هم قرار می‌گیرند. ما در فوتبال خود باید به مربیان جوان بها دهیم تا موفق شوند و نتیجه بگیرند.

رحمتی در مورد اینکه آیا به رتبه تک رقمی هم فکر می‌کند، گفت: اگر به جدول نگاه کنید می‌بینید ما تنها یک امتیاز نسبت به چهار تیم بالای خودمان کم داریم و با پیروزی در بازی عقب افتاده خود و در دو بازی دیگر می‌توانیم به هدف خود در نیم فصل اول برسیم. نیاز است تیم تقویت شود و من هنوز سر حرفم برای تک رقمی شدن نساجی در لیگ هستم. در ۲۱ سال بازی کردن شرایط متفاوتی را تجربه کردم. تیم ما چیزی کم ندارد.بازیکنان ما کیفیت خیلی خوبی دارند و  می‌توانند به آنچه در لیگ برتر لیاقتش را دارند، برسند.

وی ادامه داد: مدیریت و مالکیت باشگاه تمام تلاش خود را کرده و از ما حمایت می‌کند. در یکی دو سال تیم جوانان نساجی قهرمان ایران شد.در سال‌های گذشته این را نداشتیم که بازیکنان پایه باشگاه به تیم اصلی بیایند اما در تیم ما ۵ بازیکن ۱۹ ساله بازی می‌کنند. من حاضر تاوان بدهم ولی آینده نساجی بیمه شود. این اتفاق بزرگ و خوبی است و از مالکیت باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد استفاده از VAR  در رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: ما نیز دوست داریم از کمک داور ویدئویی استفاده شود اگر این سیستم بود در بازی با تراکتور حق ما ضایع نمی‌شد یا در بازی با ذوب‌آهن. باید یک چارچوبی باشد که همه تیم‌ها از این فناوری استفاده کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران