منهای فوتبال

1467
کراواسی؛ آخرین فرصت کامران

بعد از سه بار مصدومیت قهرمان جهان

کراواسی؛ آخرین فرصت کامران

فدراسیون کشتی روز دوشنبه نشست مهمی را درباره آخرین وضعیت کامران قاسمپور برگزار کرد. کامران که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در قهرمانی کشور کشتی بگیرد، با پرونده پزشکی خود در فدراسیون حاضر شد تا درباره میزان مصدومیت او غیبتش در مسابقات قهرمانی کشور تصمیم‌گیری شود.

فدراسیون کشتی روز دوشنبه نشست مهمی را درباره آخرین وضعیت کامران قاسمپور برگزار کرد. کامران که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در قهرمانی کشور کشتی بگیرد، با پرونده پزشکی خود در فدراسوین حاضر شد تا درباره میزان مصدومیت او غیبتش در مسابقات قهرمانی کشور تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه پس از بررسی مدارک پزشکی، مشخص شد کامران قاسم پور با 30 درصد آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پا روبرو است و به همین دلیل غیبت او در قهرمانی کشور موجه شد. این در حالی است که حضور در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های المپیک با ابهام زیادی روبرو است و مشخص نیست که چرخه انتخابی تیم ملی را چطور پشت سر می‌گذارد.

این سومین بار است که کامران قاسمپور به دلیل مصدومیت شانس حضور در مسابقات را از دست می‌دهد. او قبل از این هم قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را از دست داده بود و حالا غیبتش در قهرمانی کشور شرایط او را پیچیده کرده است.

فدراسیون کشتی با توجه به گزارش پزشک معتمد و درخششی که کامران قاسمپور در قهرمانی جهان در دو سال گذشته داشته، فدراسیون این فرصت را برای آخرین‌بار به کامران قاسمپور داد تا بتواند شانس خود را برای رسیدن به تیم ملی امتحان کند. این آخرین فرصت برای حضور این کشتی‌گیر در چرخه‌ی انتخابی تیم ملی می‌باشد و در صورت عدم مشارکت، کامران قاسم‌پور شانسی برای حضور در بازی‌های المپیک و جهانی سال آینده ندارد.

کامران می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد و برای رسیدن به این آرزو باید در کراواسی روی تشک بورد و بهترین نتیجه را هم بگیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال