منهای فوتبال

1481
مذاکرات فشرده مازنی‌ها در فدراسیون کشتی برای 4 ستاره /  سوادکوهی بر می‌گردد؟

مذاکرات فشرده مازنی‌ها در فدراسیون کشتی برای ۴ ستاره / سوادکوهی بر می‌گردد؟

بعد از اتفاقاتی که برای علی سوادکوهی، کامران قاسمپور، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج در قهرمانی کشور رخ داد، مسئولان هیات کشتی مازندران با حضور در تهران با رئیس فدراسیون کشتی جلسه برگزار کردند.

محسن وظیفه: چهار کشتی‌گیر مطرح مازندران در قهرمانی کشور با مشکلات جدی روبرو شدند و به همین دلیل در آستانه حذف از تیم ملی قرار گرفتند. در این بین کامران قاسمپور با ارائه پرونده پزشکی توانست شانس مجددی را داشته باشد اما وضعیت مجتبی گلیج و علی سوادکوهی پیچیده شده است. علاوه بر این محمدحسین محمدیان هم با وجود نایب قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور اما به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. وضعیت این چهار نفر در این نشست که با حضور محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

امید شایگان رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به این نشست مهم گفت:«جلسه‌ی بسیار خوبی را برگزار کردیم و در این جلسه برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه دادیم و علاوه بر این درباره وضعیت 4 کشتی‌گیر خودمان هم به فدراسیون توضیحاتی را ارائه کردیم.»

رئیس هیات کشتی مازندران با پاسخ به این‌که تا چه اندازه به بازگشت کشتی‌گیران به اردوی تیم ملی امید دارد، ادامه داد:« فدراسیون همواره حسن نیت خود را به کشتی مازندران نشان داده و در جلسه‌ای هم که برگزار شد مورد مجتبی گلیج صحبت شد، این کشتی گیر نیاز به طی 3 تا 4 هفته دوران نقاهت دارد و پرونده او مجدد بررسی می‌شود. فدراسیون نظر مثبتی بر روی علی سوادکوهی داشت و قرار شد که در این مورد هیئت اقداماتی انجام دهد. در مورد محمدحسین محمدیان نیز به صورت مفصل صحبت شد که دراین مورد نیز پیگیری‌های لازم بعمل می‌آید.»    

شایگان از دادن اطلاعات کامل در این‌باره خودداری کرد اما ظاهرا عملکرد فنی علی سوادکوهی در قهرمانی کشور مورد تائید کادرفنی و فدراسیون کشتی بوده و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد به همین زودی سوادکوهی به تیم ملی بر می‌گردد. وضعیتی که خیلی درباره محمدیان و گلیج صدق نمی‌کند و مشخص نیست که با توجه به عملکرد فنی این دو کشتی‌گیر، فدراسیون و کادرفنی بخواهند شانس جدیدی را به این کشتی‌گیران بدهند.   


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال