منهای فوتبال

151
داوری: حق بچه‌ها را پس می‌گیرم

واکنش سرپرست فدراسیون دوومیدانی به طلایی که پرید

داوری: حق بچه‌ها را پس می‌گیرم

با اینکه خیلی ها، فدراسیون دوومیدانی را مقصر پریدن مدال طلای تیم نیمه ماراتن ایران در قهرمانی آسیا می دانند، اما افشین داوری هیچ اشتباهی را متوجه خودش و همکارانش نمی داند و می گوید:« فدراسیون کوچکترین اشتباهی نداشته و ثبت نام را کامل و بدون ایرادی انجام داده است.»

به گزارش ایران ورزشی، افشین داوری، سرپرست دوومیدانی بعد از ماجرای ندادن مدال طلا به تیم نیمه ماراتن ایران در قهرمانی آسیای دبی، کنفدراسیون را تهدید به شکایت می‌کند. او می‌گوید: «اشتباه از کنفدراسیون آسیاست، فدراسیون ایران برای ثبت نام حتی یک خطای کوچک هم مرتکب نشده است. ما مستندات کامل داریم که به صورت تیمی ثبت‌نام کرده‌ایم. من به کنفدراسیون آسیا هم گفته‌ام اگر حق بچه‌های ما را ندهند به فدراسیون جهانی شکایت می‌کنم. آنجا حتی همه تیم‌ها هم گفته‌اند قهرمانی و مدال طلا حق تیم ایران است. اگرکنفدراسیون آسیا با مدارک ما متقاعد نشود، وکیل می‌گیرم تا حق بچه‌ها را پس بگیرم. کنفدراسیون آسیا باید پاسخگو باشد. آنها یک خطای واضح مرتکب شده‌اند. اصلاً حرف از نشدن نمی‌زنم. من خیلی جدی می‌گویم مدال طلا و پاداش بچه‌ها را می‌گیرم.»
داوری مدعی است فدراسیونش هیچ اشتباهی نداشته: «من می‌خواستم تنها یک دونده به مسابقات بفرستم، اما آنقدر اصرار کردند که چون دوره اول است مشارکت تیمی داشته باشید حالا که ما سه دونده اعزام کردیم، این رفتار را کردند. باید ببینیم چرا آنها هند را قهرمان اعلام کردند. من که از دیشب با شنیدن این خبر سرم درد گرفته، برگزارکننده اشتباه کرده است. من به دهلان، رئیس کنفدراسیون آسیا و سوگو، مسئول برگزاری مسابقه اعتراض کردم و گفتم این کار غلط است. ما مستندات داشتیم و فرستادیم که تیم اعزام کردیم، اما آیین‌نامه مسابقات هم می‌گوید وقتی سه نفر از خط پایان رد می‌شوند رکوردهایشان تیمی محاسبه می‌شود.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال