فوتبال ایران

1519
سپاهان به دنبال صدرنشینی

پیش بازی های ۴ مسابقه لیگ برتر فوتبال

سپاهان به دنبال صدرنشینی

در هفته سیزدهم لیگ برتر، امروز  چهار مسابقه دیگر نیز برگزار می شود.

به گزارش ایران ورزشی، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ، امروز  چهار مسابقه دیگر نیز برگزار می شود.

سپاهان به دنبال صدرنشینی
در اولین بازی امروز، هوادار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، میزبان سپاهان است. شاگردان محمود فکری در شرایطی در این مسابقه به میدان می‌روند که دو باخت داشته‌اند که آخرین آن با نتیجه 1-0 برابر پرسپولیس به دست آمد. این تیم تاکنون دو برد داشته و 10 امتیاز کسب کرده است. موضوعی که باعث شده سرمربی این تیم اعتراف کند نتوانسته تفکراتش را در هوادار پیاده کند و ممکن است از این تیم جدا شود. حالا هوادار باید برابر سپاهان اصفهان با سه برد متوالی داشته که آخرین آن با برتری 4-1 برابر مس رفسنجان به دست آمد. شاگردان ژوزه مورایس که با 24 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، این شانس را دارند که با پیروزی در این بازی و در صورت ناکامی استقلال، به صدر صعود کنند.
 
شمس آذر برابر ضعیف‌ترین دفاع
شمس آذر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، پذیرای صنعت نفت است. شاگردان سعید دقیقی که پنج بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته‌اند، پس از پیروزی بر ملوان، نساجی را هم 2-1 شکست دادند تا 16 امتیازی شوند. قزوینی‌ها حالا به مصاف آبادانی‌ها می‌روند که دو باخت متوالی داشته‌اند. در این شرایط و پس از اینکه صنعت نفت، بازی قبلش به آلومینیوم را 2-1 واگذار کرد، عبدالله ویسی از سمتش استعفا داد اما در جمع نفتی‌ها باقی ماند. هرچند ویسی به باشگاه اعلام کرده بعد از نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد! حالا باید دید نفت که با 21 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و با 10 امتیاز در رده سیزدهم است، مقابل شمس آذر چه عملکردی خواهد داشت.


 تقابل دو تیم تاکتیکی در اراک
در دیگر دیدار ساعت ۱۵، آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف گل گهر می‌رود. این دو تیم، در حالی روبه روی هم قرار می‌گیرند که هر دو در جدول رده‌بندی 17 امتیازی هستند. نکته‌ای که در خصوص این دو تیم وجود دار این است که مربیان دو تیم در بیشتر بازی‌ها به دنبال ارائه فوتبالی فنی و تاکتیکی هستند و بدون برنامه کار نمی‌کنند. آلومینیوم با مجتبی حسینی در این فصل تیمی با برنامه‌تر از فصل گذشته است و پس از پیروزی بر صنعت نفت به دنبال بردی خانگی است و مارینوس اوزینیدس سرمربی یوناینی گل‌گهر هم اگرچه تیمش در بازی قبل به تراکتور باخت اما می‌خواهد جبران کند و دراین میان، باید دید در تقابل این دو مربی کدام برنده خواهند شد.
 
فولادشهر میزبان فولادی‌ها
ذوب آهن و فولاد، برگزارکننده یکی دیگر از دیدارهای امروز هستند که از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم قرار می‌گیرند تا شاهد رویارویی دو تیم صنعتی و با امکانات فوتبال ایران باشیم. اصفهانی‌ها در شرایطی میزبان این مسابقه هستند که با مربیگری محمد ربیعی شش بازی بدون باخت را پشت سرگذاشته‌اند. گاندوها که در بازی قبل‌شان با پیکان به تساوی بدون گل رسیدند، 20 امتیازی هستند و در جایگاه پنجم جدول قرار دارند. اما سرخ‌پوشان اهوازی که یکی از بدترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند، همین چند روز پیش در اصفهان مقابل سپاهان بازنده شدند تا با 10 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ قرار بگیرند و حالا باید دید شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی برابر دیگر تیم اصفهانی لیگ چه نتیجه‌ای را کسب می‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران