فوتبال ایران

1550
مورایس: نتایج سایر تیم‌ها برای ما مهم نیست؛ کار خودمان را می‌کنیم

مورایس: نتایج سایر تیم‌ها برای ما مهم نیست؛ کار خودمان را می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال و سایر تیم‌ها برای ما مهم نیست چون ما روی عملکرد خودمان تمرکز کرده و اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ ژوزه مورایس پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش برابر هوادار اظهار کرد: در ابتدای بازی تمرکز کافی و لازم را نداشتیم اما بازیکنان ما به بازی برگشتند و یک برد شیرین را رقم زدند.

وی ادامه داد: سپاهان نشان داد با چه شرایطی تمرین و مسابقه می‌دهد. اگر امروز با این تعداد گل برنده می‌شویم به دلیل همین نوع تفکر و بازی است. هوادار تیم خوبی است و امیدوارم روند خوبی داشته باشد. اینکه بازی این تیم بدون تماشاگر باشد عجیب است زیرا با حضور آنها بدون شک تیم شرایط بهتری خواهد داشت و نتیجه بهتری می‌گیرد.

سرمربی سپاهان در واکنش به نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس و افزایش شانس قهرمانی طلایی‌پوشان در لیگ برتر یادآور شد: نتیجه آن بازی سودی برای ما ندارد چراکه به بازی‌های دیگر لیگ اهمیتی نمی‌دهیم و به دنبال نتیجه خودمان و عملکرد تیمی هستیم. باید کار و تلاش کنیم و خودمان را ارتقا بدهیم.

مورایس اضافه کرد: فرقی ندارد کی و کجا بازی می‌کنیم بلکه مهم این است که چه کیفیتی را از خودمان به نمایش می‌گذاریم. من به بازیکنان تیمم اعتماد دارم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران