منهای فوتبال

1564
اردو برای کجا؟

تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای پارالمپیکی که نمی رود

اردو برای کجا؟

دومین مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از دیروز برای حضور در مسابقات گزینشی پارالمپیک آغاز شد. البته در شرایطی که با مصوبه کمیته ملی پارالمپیک بعید است این تیم حتی در صورت کسب سهمیه شانس حضور در پاریس را داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی؛ دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان جهت آمادگی حضور در رقابت های آسیا و اقیانوسیه تایلند و کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۲۷ آذر تا ۴ دی ماه در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توان یابان برگزار می‌شود.

 محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای این اردو از حکیم منصوری، سعید حیدری، میلاد نصیری (مازندران)، امید هادی‌اظهر، ابوالفضل جلایی، امیرحسین اسلامیان (تهران)، منصور جمشیدیان، حسن اسدیانی، میلاد تاج‌فر (ایلام)، حسن عبدی (خراسان‌رضوی)، فالح عیاشی، علی شکوهی (خوزستان)، رضا عیوضی، محمد محمدنژاد (قم) و سامان چالاک (آذربایجان‌غربی) دعوت کرده است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با عنوان سومی جام جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو در حالی اردوی خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه برگزار می‌کند که با توجه به آئین نامه جدید کمیته ملی پارالمپیک رشته‌های تیمی در شرایطی راهی بازی‌های پارالمپیک پاریس می‌شوند که شانس کسب مدال برنز در این بازی‌ها را داشته باشند.

این در حالی است که بسکتبال با ویلچر ایران با توجه به شرایطی که در سطح دنیا وجود دارد، بعید است که بتواند در بازی‌های پارالمپیک مدال برنز را به دست بیاورد. حالا این تیم که با توجه به مصوبه کمیته ملی پارالمپیک حتی اگر سهمیه هم بگیرد، شانسی برای رفتن به پارالمپیک ندارد؛ چرا باید برای کسب سهمیه اردو برگزار کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال