منهای فوتبال

1577
صادق گودرزی چرا به کادرفنی کشتی آزاد اضافه نشد؟

شرط‌های عجیب تیم ملی را از نایب قهرمان المپیک گرفت

صادق گودرزی چرا به کادرفنی کشتی آزاد اضافه نشد؟

در حالی اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد معرفی شدند که خبری از نام صادق گودرزی نیست. در شرایطی که اعلام شده بود او به همراه مهدی تقوی به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شوند.

به گزارش ایران ورزشی- تیم ملی کشتی آزاد تمرینات خود را در خانه کشتی آزاد آغاز کرده و کادرفنی جدید هدایت این تیم را برعهده گرفته اما بر خلاف اخباری که در این چند روز منتشر شده بود، صادق گودرزی در بین مربیان تیم ملی حضور نداشت.

طبق اخبار منتشر شده قرار بود که صادق گودرزی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشد اما با شروع اردوی تیم ملی مشخص شد که خبری از صادق گودرزی نیست.

ظاهرا صادق گودرزی برای حضور در اردوی تیم ملی شرط و شروطی را گذاشته بود که خیلی به مذاق سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون کشتی خوش نیامده است.

ظاهرا صادق گودرزی سرمربیگری یکی از تیم‌های پایه را می‌خواسته و علاه بر این اعلام کرده بود که باید به عنوان مربی اول و یا مربی ارشد تیم ملی کشتی آزاد معرفی شود اما محسن کاوه اعلام کرده که دیگر در کادرفنی تیم ملی چنین عنوانی وجود ندارد.

مطرح شدن این شروط ظاهرا محسن کاوه را از انتخاب صادق گودرزی منصرف کرده و به همین دلیل هم بلافاصله به سراغ احسان لشگری رفته و او را به عنوان مربی تیم ملی معرفی کرده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال