منهای فوتبال

1580
جای خالی ایرانی‌ها

تاج الدین اف، اورتا سانچز برترین کشتی جهان در سال ۲۰۲۳

جای خالی ایرانی‌ها

اتحادیه جهانی کشتی کشتی گیران برتر سال ۲۰۲۳ میلادی را معرفی کرد اما نه خبری از امیرحسین زارع هست و نه از امین میراززاده.

به گزارش ایران ورزشی- اتحادیه جهانی کشتی در خبری بهترین‌های جهان در این رشته را معرفی کرد اما نه خبری از امیرحسین زارع بود و نه از امین میرزازاده که طلای کشتی آزاد و فرنگی جهان را کسب کرده بودند.

احمد تاج الدین اف کشتی گیر داغستانی الاصل کشور بحرین که مدال طلای وزن 97 کیلوگرم در کشتی آزاد جهان را بدست آورد،‌ به همراه لوئیس اورتا سانچز از کوبا که مدال طلای وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان را از آن خود کرد و آیسولو تینینبکووا از قرقیزستان که مدال طلای وزن 62 کیلوگرم کشتی زنان را بدست آورد، بعنوان بهترین کشتی‌‌گیران سال 2023 میلادی از سوی اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شدند.

این در حالی بود که امیرحسین زارع مدال کشتی آزاد جهان رد وزن 125 کیلوگرم و امین میرزازاده مدال طلای جهان در وزن 130 کیلوگرم را به دست آورده بودند و از سوی اتحادیه جهانی هم در بین بهترین‌ها قرار گرفته بودند اما در نهایت نتوانستند این جایزه را به خود اختصاص بدهند.

البته امین میرزازاده به دلیل شکست دادن رضاکایالپ در فینال وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد توانست عنوان بهترین نمایش کشتی جهان را به دست بیاورد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال