کشتی و وزنه‌برداری

1615
خیز قهرمان کشتی ژاپن برای پاریس

خیز قهرمان کشتی ژاپن برای پاریس

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک برای حضور در آوردگاه پاریس تمرینات خود پس از مصدومیت آغاز کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ از اتحادیه جهانی کشتی، تاکوتو اوتوگورو آخرین بار در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ جهانی بلگراد حضور یافت و به علت مصدومیت از ناحیه پا، بدون کسب سهمیه المپیک، صربستان را ترک کرد.

قهرمان المپیک توکیو در وزن ۶۵ کیلوگرم این هفته تمرینات خود را پس از چند ماه شروع کرد و امیدوار است که آسیب‌دیدگی پایی که در طول سال او را آزار می‌داد، به اندازه کافی بهبود یابد تا در مسابقات قهرمانی جام امپراتوری ژاپن که از ۲۱ تا ۲۴ دسامبر (۳۰ آذر تا سوم دی) برگزار می‌شود، پیروز شود.

اوتوگورو پس از برتری در انتخابی ژاپن باید شانس خود را برای کسب سهمیه در بیشکک یا در استانبول بیازماید تا بتواند مسافر پاریس در آوردگاه المپیک باشد.

مربی اوتوگورو در این خصوص گفت: او نسبت به قبل، زمان کمتری برای بهبودی داشت، اما وضعیت فعلی پای او خیلی بهتر از مسابقات جهانی است.

مائدا ادامه داد: اوتوگورو تمرینات کامل خود را در ماه نوامبر آغاز کرد و تاکنون همه چیز خوب پیش رفته است. البته نمی‌توانم بگویم او آمادگی صد درصدی دارد، اما او به آن نزدیک است. او متوجه شده که باید سبک کشتی خود را تغییر دهد تا مصدومیت مشکلی برای او ایجاد نکند.

کشتی ژاپن در رقابت جهانی بلگراد توانست ۹ سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در کشتی آزاد، فرنگی و زنان کسب کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری