فوتبال ایران
16312
آقای جبلی، وظیفه سازمان شما اشاعه ورزش نیست؟
جواد رستمزاده
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما دیروز در برنامهای رادیویی درباره حق پخش صحبت کرد؛ درباره تدوین اساسنامه برای حق پخش و موارد دیگر. یکی از مواردی که رئیس سازمان صدا و سیما درباره آن صحبت کرد این بود که ما پولی بابت پخش رقابتهای ورزشی نمیگیریم. رایگان میگیریم و رایگان پخش میکنیم. رئیس رسانه ملی در این باره گفت که به رقابتهایی که طرفدار ندارد، لطف میکنیم و رایگان پخش میکنیم.
سؤالی که از رئیس رسانه ملی باید پرسید این است که وظیفه سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی دقیقاً چیست؟ آیا غیر از اشاعه ورزش است؟ آیا غیر از این است که کمک کند تا ورزش به همه لایههای جامعه نفوذ کند؟ این همه برنامه غیرمفید و بدون بیننده در سازمان صدا و سیما ساخته و پخش میشود. چرا باید برای پخش ورزش پول بگیرید؟
پرسش دوم این است؛ واقعاً شما فوتبال را رایگان پخش میکنید؟ یعنی پیش و بین نیمههای فوتبال بخصوص بازیهای پرطرفدار، آگهی پخش نمیکنید؟ یعنی همه این آگهیها رایگان پخش میشود؟ این آگهیها به دلیل ارزش افزودهای است که فوتبال برای سازمان شما ایجاد کرده و میکند. مسابقههای پرسپولیس و استقلال و بخصوص دربیها، بیشترین آگهی را میان برنامههای سازمان شما دارند. حتی بیشتر از سریالهای «الف» شما (که مدتهاست از سازمان پخش نمیشود).
انتهای پیام/
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما دیروز در برنامهای رادیویی درباره حق پخش صحبت کرد؛ درباره تدوین اساسنامه برای حق پخش و موارد دیگر. یکی از مواردی که رئیس سازمان صدا و سیما درباره آن صحبت کرد این بود که ما پولی بابت پخش رقابتهای ورزشی نمیگیریم. رایگان میگیریم و رایگان پخش میکنیم. رئیس رسانه ملی در این باره گفت که به رقابتهایی که طرفدار ندارد، لطف میکنیم و رایگان پخش میکنیم.
سؤالی که از رئیس رسانه ملی باید پرسید این است که وظیفه سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی دقیقاً چیست؟ آیا غیر از اشاعه ورزش است؟ آیا غیر از این است که کمک کند تا ورزش به همه لایههای جامعه نفوذ کند؟ این همه برنامه غیرمفید و بدون بیننده در سازمان صدا و سیما ساخته و پخش میشود. چرا باید برای پخش ورزش پول بگیرید؟
پرسش دوم این است؛ واقعاً شما فوتبال را رایگان پخش میکنید؟ یعنی پیش و بین نیمههای فوتبال بخصوص بازیهای پرطرفدار، آگهی پخش نمیکنید؟ یعنی همه این آگهیها رایگان پخش میشود؟ این آگهیها به دلیل ارزش افزودهای است که فوتبال برای سازمان شما ایجاد کرده و میکند. مسابقههای پرسپولیس و استقلال و بخصوص دربیها، بیشترین آگهی را میان برنامههای سازمان شما دارند. حتی بیشتر از سریالهای «الف» شما (که مدتهاست از سازمان پخش نمیشود).
انتهای پیام/