منهای فوتبال

1638
یار غار علی دبیر کجاست؟

سکوت درستکار بعد برکناری از تیم ملی کشتی آزاد

یار غار علی دبیر کجاست؟

شاید سئوال مهم این روزهای در بین جامعه کشتی این باشد که پژمان درستکار بعد از برکناری از تیم ملی کشتی آزاد کجا رفته است؟ او اقامت کشور آمریکا را دارد آیا به ینگه دنیا سفر کرده است؟

به گزارش ایران ورزشی؛ پژمان درستکار با تصمیم غیرمنتظره علیرضا دبیر از تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شد و از زمانی هم که این تصمیم اتخاذ شده خبری از پژمان درستکار نیست.

رئیس فدراسیون کشتی که اتفاقا رابطه نزدیکی با پژمان درستکار داشت و همین رابطه باعث شد تا پژمان درستکار سرمربی تیم ملی شود و با وجود امواج منفی فراوان علیرضا دبیر بارها از او حمایت کرد. با این‌حال بنا به دلایلی که هیچ وقت منتشر نشد، درستکار از تیم ملی استعفا داد و محسن کاوه به جای او انتخاب شد.

این دومین استعفای درستکار در سال‌های اخیر است، دبیر یکبار هم او را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب کرده بود که درستکار استعفا داد و به آمریکا رفت.

حالا با سکوت این چند روز پژمان درستکار این سئوال پیش آمده که سرمربی مستعفی تیم ملی الان کجاست؟ سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ساکن آمریکا است و حالا مشخص نیست که با این وضعیت بی خبری از پژمان او این روزها کجا رفته آیا راهی آمریکا شده و یا این‌که در تهران است و سعی کرده که این روزها را در سکوت سپری کند.

البته پژمان درستکار که به همراه خانواده‌اش در آمریکا زندگی می‌کرد، چندی پیش خانواده خود را هم به ایران برگرداند تا در زمان حضورش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد خانواده هم به او نزدیک باشند اما حالا مشخص نیست که بعد از این تغییر و تحولات تیم ملی کشتی آزاد چه اتفاقی برای او رخ می‌دهد. احتمالا او به همراه خانواده به آمریکا بر می‌گردد.     


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال