اخبار

1656
چرخ و فلک مربیان در لیگ برتر

چرخ و فلک مربیان در لیگ برتر

باشگاه‌های بحران‌زده برای تحول سراغ مربیان برکنار شده سایر تیم‌ها می‌روند!

به گزارش ایران ورزشی؛ چند سال قبل نشریه کیکر آلمان جابه‌جایی مربیان تکراری روی نیمکت‌های بوندس‌لیگا را به چرخ و فلک تشبیه کرد. در آن سال‌ها چند مربی میانسال دائما از یک تیم به تیم دیگر می‌رفتند و باشگاه‌ها برای حل مشکلات‌شان گزینه متفاوتی نداشتند. کنایه نشریه کیکر به این بود که چرا فوتبال آلمان نمی‌تواند مربیان جدیدی داشته باشد. این ماجرا قبل از ظهور نسل جدید مربیان جوان و نوگرای آلمانی بود که این روزها در تیم‌های مختلف بوندس‌لیگا مربیگری می‌کنند و سرآمد آنها یولیان ناگلزمان 36 ساله، سرمربی تیم ملی آلمان است.

حالا می‌توان ماجرای چرخ و فلک را به لیگ برتر فوتبال ایران هم تعمیم داد. نتایج هفته سیزدهم برای مربیان لیگ برتری گران تمام شد و مهدی رحمتی و محمود فکری مجبور به استعفا شدند. در همین حال گفته می‌شود که پاکو خمس به فکر جدایی از تراکتور است و ساکت الهامی موقعیت مستحکمی در مس رفسنجان ندارد.

انتظار می‌رود که این چند تیم‌ بحران‌زده سراغ نام‌های جدید بروند، ولی به نظر می‌رسد که تغییر چندانی در کار نیست و ممکن است نیمکت‌های خالی را مربی‌های برکنارشده پر کنند. ظاهرا رحمتی و خطیبی که چند هفته قبل از پیکان برکنار شد، گزینه‌های مربیگری هوادار هستند. هر دو مربی این فصل نتایج ضعیفی گرفتند و باید از مدیران هوادار پرسید که با چه استدلالی به آنها امید بسته‌اند؟


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار