منهای فوتبال

1662
یزدانی مجازی تیلور را گرفت

طرفدران نابغه ایرانی ۵ برابر نابغه آمریکایی

یزدانی مجازی تیلور را گرفت

حسن یزدانی با آماری که اتحادیه جهانی از هوادارانش ارائه کرد، توانسته برتری محسوسی را نسبت به دیوید تیلور در فضای مجازی داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی - اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشتی گیران مدال آور جهانی که بیشترین تعداد دنبال کننده در فضای مجازی را دارند، اعلام کرد و حسن یزدانی بهترین رتبه را به دست آورد.

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی، ۵ نفر از کشتی‌گیرانی که در جهانی امسال موفق به کسب مدال شده‌اند و بیشترین تعداد دنبال کننده را در میان مدال آوران امسال داشته‌اند اعلام کرد که در این میان نام حسن یزدانی و محمدرضا گرایی نیز به چشم می‌خورد.

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی در فضای مجازی توانست بالاتر از دیوید تیلور باشد و 5 برابر دیوید تیلور هوادار دارد که در نوع خودش بسیار جالب توجه است.   

رده‌بندی که از سوی اتحادیه جهانی اعلام شده به شرح زیر است:

حسن یزدانی (ایران) با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده

دیوید تیلور (آمریکا) با ۵۹۵ هزار دنبال کننده

محمدرضا گرایی (ایران) با ۴۸۹ هزار دنبال کننده

آکژول محمودف (قرقیزستان) با ۴۸۲ هزار دنبال کننده

خانم آیسولو تینبکوا (قرقیزستان) با ۴۶۶ هزار دنبال کننده

همچنین اتحادیه جهانی کشتی پیش‌تر به ۱۰ آزادکار، ۱۰ فرنگی کار و 10 کشتی‌گیر زن که در رقابت‌های جهانی مدال گرفته و بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام داشتند نیز پرداخته بود که حسن یزدانی ، امیرمحمد یزدانی، امیرحسین زارع و محمد نخودی رتبه های ۱ ، ۳ ، ۴ و ۹ در میان آزادکاران و محمدرضا گرایی ، محمدهادی ساروی ، علی ارسلان (نماینده ایرانی تیم صربستان) و امین میرزازاده با رتبه های ۱ ، ۳ ، ۶ و ۱۰ در میان فرنگی‌کاران محبوب ترین مدال آوران رقابت های جهانی در فضای مجازی بودند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال