فوتبال ایران

1708
برزگر:یحیی باید فوت آخر را در بازی با شمس آذر در تیمش بدمد

پرسپولیس با غرور و دستکم گرفتن تیم استقلال خوزستان غافلگیر شد

برزگر:یحیی باید فوت آخر را در بازی با شمس آذر در تیمش بدمد

محمد برزگر مدافع پرسپولیس معتقد است شاید به نوعی غرورو دست کم گرفتن تیم انتهای جدولی موجب شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان شد.

ناصر قراگزلو؛  پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سر مربی سر خپوشان برای بازی حساس مقابل تیم شمس آذر باید فوت آخر را برای پیروزی در تیمش بدمد .

*فکر می کنید چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان ته جدولی متوقف شد ؟!

من قبل از بازی هم گفتم که پرسپولیس یکی از سختترین بازیهای خودش را پیش رو دارد اما با این وجود بازیکنان پرسپولیس به نوعی تیم حریف را دستکم گرفتند و با غرور بازی کردند در حالی که در طرف مقابل تیم استقلال خوزستان با نیروی جوانی و دوندگی و انگیزه بالا مقابل پرسپولیس بازی کرد و موفق شد تا مدافع عنوان قهرمانی را متوقف سازد و شرایط را برای پرسپولیس سخت سازد.

*دفاع سه نفره برای اولین بار در تیم پرسپولیس اجرا شد این روش را برای پرسپولیس روشی درست می دانید؟!

به نظرم در آن جوبد ورزشگاه غدیر روش دفاع سه نفره برای پرسپولیس مناسب نبود ضمن اینکه دست یحیی هم به دلیل مصدومیت گولسیانی به نوعی بسته بود به همین دلیل یحیی مجبور شد تا برای اولین بار از فرجی در این فصل استفاده کند و تمامی این مسائل در مجموع موجب شد تا پرسپولیس استحکام لازم را در دفاع نداشته باشد و متاسفانه ما روی سه حمله تیم میزبان، دو گل را متحمل شدیم.

*چرا بازیکنان ملی پوش پرسپولیس هم به نوعی مانند همیشه و شکل خوبی ظاهر نشدند ؟

وقتی کل تیم خیلی خوب نباشد این مساله حتما برروی تمامی بازیکنانش تاثیر گذار خواهد بود از سوی دیگرمن فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس هنوز هم تا حدودی تحت تاثیر دربی و کامنتهای بد و موارد حاشیه ای که بعد از دربی وجود داشت قرار داشتند از این رو نتوانستند با تمرکز خوب و بالا پای به مسابقه بعد از دربی بگذارند به همین دلیل با تمام تلاشی که انجام دادند نتیجه ای جزتساوی دو بر دو نصیب شان نشد .

*بعضی از مسائل و شکایاتی که پرسپولیس درگیر انها هست به نوعی تیم را تحت تاثیر خودش قرار داده است !

به نظرم بعد از اینکه خیلی سریع و به شکلی عجیب از سپاهان وپرسپولیس امتیاز کسر شد در شرایطی که خیلی از تخلفات تیم رقیب در زمینه قرار دادها مشخص است ما شاهدیم که مدتهاست هیچ اتفاقی رخ نمی دهد که این امر به نظرم نوعی بی عدالتی محسوب می شود که مدتهاست پرونده استقلال در کمیته انضباطی مانده و هیچ خبری از کسر امتیاز استقلال نیست با این وجود من از بازیکنان و کادر می خواهم این نکته را به مدیریت و معاون حقوقی باشگاه موکول سازند و حواس شان را به مسائله ای جز فوتبال معطوف ندارند .

*نکته دیگر به فاصله امتیازی پرسپولیس با دو مدعی دیگر باز می گردد واقعا پرسپولیس بعد از دست دادن صدر قادر است که فاصله امتیازی اش را با رقیب سنتی اش و سپاهان جبران سازد ؟

به نظرم سپاهان خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد و در حال حاضر اگردر بازی بعدی خودش هم برنده شود در صدر قرار خواهد گرفت اما بروز بعضی از مصدومیتها و وارد شدن در بعضی از مسائل حاشیه ای پرسپولیس را از مسیر خودش دور ساخت به همین دلیل من از بازیکنان پرسپولیس می خواهم از بعضی از مسائل حاشیه ای دور باشند وقدر حضورشان را در تیم بزرگ پرسپولیس بدانند چون واقعا هیچ تیمی در ایران جذابیت پرسپولیس را برای فوتبال و بازیکن ندارد و واقعا بعد از جدایی از پرسپولیس وارد دنیای غریبانه ای می شوند جدا از این مساله با تمرکز و آرامش کامل و به دور از غرور برای رسیدن به صدر بیشترین تلاش را انجام دهند .

* در اهواز سنگ پرانی و حاشیه های بدی را شاهد بودیم که در متن بازی خیلی تاثیر گذار بود ؟

واقعا اتفاقاتی که در اهواز اتفاق افتاد مرا یاد زمان حضورم در پرسپولیس و بازی مان مقابل استقلال اهواز انداخت که در ان زمان هم باران سنگ برروی تیم ما ریخته می شد و من فکر می کنم متاسفانه همیشه در اهواز و در بازی با تیم استقلال این شهر از گذشته تا حالا مشکلات حاشیه ای زیادی را برای پرسپولیس به وجود می آورند .

*در خصوص نبیل معتقدید که گلزنی این مهاجم که پایش به گل باز شد ادامه پیدا خواهد کرد ؟

امیدوارم که این اتفاق بیفتد و به نوعی دعا می کنم که گلزنی نبیل در پرسپولیس ادامه داشته باشد تا این بازیکن که دلاری به پرسپولیس امده برای تیم مفید واقع شود .

*در خصوص بازی خانگی و حساس پرسپولیس مقابل شمس آذر چه صحبتی به لحاظ فنی دارید؟

به نظرم یحیی باید در این دیدار به سیستم قبلی اش باز گردد و تیمش را با تمرکز کامل وجمع کردن حاشیه ها به مصاف شمس آذر بفرستد و از هواداران هم می خواهم روز یکشنبه با همه وجود با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم محبوبشان بیشترین حمایت را انجام دهند.پرسپولیس بعد از حذف از آسیا به لحاط نتیجه گیری تا حدودی دچار مشکل شده به همین دلیل یحیی باید فوت آخرکوزه گری را بزند تا به نوعی تیمش را وارد مرحله خوبی از موفقیت و نتیجه گیری سازد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران