منهای فوتبال

1741
قم؛ ستاره‌های کشتی فرنگی را نمی‌بیند

قهرمانی کشور کشتی فرنگی بدون میرزازاده،گرایی و یوسفی

قم؛ ستاره‌های کشتی فرنگی را نمی‌بیند

قم از روز چهارشنبه ۶ دی به مدت سه روز میزبان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور است اما ستاره‌های کشتی فرنگی از این مسابقات غایب هستند.

به گزارش ایران ورزشی؛ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور روزهای ۶ تا ۸ دی در قم برگزار می‌شود که به عنوان چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و المپیک پاریس در نظر گرفته شده است.

براساس چرخه تعریف شده کادر فنی، کشتی‌گیران مدال‌آور رقابت‌های جهانی 2023 صربستان و کشتی‌گیرانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند از مراحل اولیه چرخه معاف هستند.

در جهانی صربستان امین میرزازاده با طلا، علیرضا مهمدی با نقره، پویا دادمرز، محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی با برنز جهانی در قهرمانی کشور غایب هستند.

هر چند که به نظر تعداد غایبان مطرح قهرمانی کشور فقط به این نام‌ها ختم نمی‌شود. احتمالا کشتی‌گیران نامداری چون رامین طاهری، پویا ناصر و علی اکبر یوسفی هم در این مسابقات غایب باشند.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی؛ کشتی‌گیران مدال‌دار معاف شده اوزان 67، 97 و 130 کیلوگرم (محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده) ورود خود را از یک تورنمنت بین‌المللی با نظر کادر فنی در زمستان 1402 آغاز می‌کنند و در صورت عدم حضور، از چرخه انتخابی تیم ملی خارج می‌شوند.

با پایان مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول به همراه نفرات معاف شده در آن وزن باید در تورنمنت بین‌المللی وهبی امره شرکت کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال