فوتبال ایران

1742
پرسپولیس یک پنالتی دیگر هم در بازی اهواز پیدا کرد!

پرسپولیس یک پنالتی دیگر هم در بازی اهواز پیدا کرد!

باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی به اشتباهات داوری در بازی قبلی این تیم اشاره کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ بعد از اتفاقات عجیب و غریب مربوط به داوری دربی 102 و اعتراض‌های گسترده مدیریت، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در آن مسابقه ، داوری دیدار این تیم مقابل دومین استقلال لیگ برتر هم صحنه‌های مشکوک بسیاری داشت و رسانه‌ها نیز به آن پرداختند.

حالا و در فاصله یک روز مانده به دیدار مقابل شمس آذر قزوین و در شرایطی که از بازی سرخ‌ها در خوزستان فاصله گرفته‌ایم رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی از صحنه‌های مشکوک دیدار با استقلال خوزستان به این نکته اشاره کرده که در این بازی غیر از آن پنالتی که به سود این تیم اعلام شد چهار پنالتی پرسپولیس سوخته است.

پیش از این رسانه‌ها و کارشناسان داوری درباره صحنه دقیقه 21 برخورد با محمد عمری، صحنه دقیقه 27 سرنگون شدن شهاب زاهدی در محوطه جریمه و برخورد توپ نبیل باهویی به دست محمد طیبی در نیمه دوم بحث و اظهار نظر کرده بودند اما حالا باشگاه پرسپولیس یک پنالتی دیگر در این بازی پیدا کرده است.

این صحنه مربوط به دقیقه 81 است که امید عالیشاه در برخورد با یکی از بازیکنان حریف در پی ارسال کرنر روی زمین می‌افتد و اینجا هم چلنج بدون توپ بوده است.

باید دید کارشناسان داوری درباره این صحنه چه نظری دارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران