فوتبال ایران

1753
آشتیانی :در خط حمله به یک مهاجم کلاسیک نیاز داریم

در غیاب سر لک حتما باید به اسد بیگی اعتماد شود

آشتیانی :در خط حمله به یک مهاجم کلاسیک نیاز داریم

پرسپولیس برای بهتر ساختن وضعیت خط حمله اش به اضافه کردن پلن جدیدی در فاز هجومی و اضافه کردن یک مهاجم کلاسیک برای برطرف ساختن مشکل گلزنی اش نیاز دارد.

ناصر قراگزلو؛ اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس خیلی خوب مسائل فنی و نیازهای این تیم در نیم فصل و  نقل و انتقالات زمستانی را تجزیه و تحلیل کرده و به بیان مشکلات پرسپولیس در بعضی از پستها و خریدهای جدید برای تقویت پرسپولیس می پردازد.

*به نظرتان اولین نیاز پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم فصل جذب چه بازیکنی است ؟

اولویت پرسپولیس باید جذب مهاجم باشد .درست است که پرسپولیس در حال حاضردو مهاجم دارد اما به هر دلیلی که بوده این دو مهاجم تاکنون کارایی لازم را نداشتند به همین دلیل پرسپولیس حتما به یک مهاجم کلاسیک نیاز دارد مهاجمی کلاسیک و گلزن که در امر گلزنی تمام کننده ای ایده آل باشد مهاجمی که از دو فرصت بتواند یکی را تبدیل به گل سازد.پرسپولیس در هر بازی روش بازی مالکانه را ارایه می دهد و امید به گل زیادی هم در این تیم وجود دارد اما با این وجود دیده می شود که باز هم مهاجمان پرسپولیس توفیقی در امر گلزنی ندارند و وینگرها هستند که بیشترین گلهای پرسپولیس را به ثمر می رسانند از همین رو وقتی وینگرهای پرسپولیس هم مهار می شوند واقعا پرسپولیس مشکلاتش برای گلزنی دو چندان می شود .

*در بقیه پستها پرسپولیس مشکلی ندارد؟

پرسپولیس مدافعان خوبی دارد و هم گولسیانی و هم کنعانی زادگان مدافعان میانی خیلی خوبی هستند اما بعد از مصدومیت پور علی گنجی این تیم با مشکلاتی درخط دفاعی مواجه شده است چون جدا از خصوصیات فنی ،مرتضی پور علی گنجی ارتباط کلامی بسیار خوبی با بقیه اعضای تیم داشت که این امر خیلی به تیم کمک می کرداما بعد از مصدومیت پور علی گنجی ،پرسپولیس در این رابطه هم به مشکل خورده است .

*در پستهای دیگر کمبود بازیکن دیگری را احساس نمی کنید؟

پرسپولیس در پست دفاع راست هم به بازیکن جدیدی نیازد دارد چون دو بازیکنی که در این جناح بازی می کنند بازیکنان کاملی نیستند مثلا هنانوف در کار دفاعی خوب است اما در کار هجومی مشکل دارد و دانیال اسماعیلی فرهم در دفاع ضعیف است در حالی که در کارهای تهاجمی نسبتا خوب است از این رو حتما پرسپولیس در دفاع راست باید یک مدافع راست خوب که در کارهای دفاعی و هجومی بالانس خوبی داشته باشد نیاز دارد.در دفاع چپ نعمتی را در شرایط بهتری می بینم بازیکنی که در دفاع خوب است و گاها در کارهای تهاجمی هم شرکت می کند و در مجموع شرایط قابل قبولی دارد.

*بحث سربازی سرلک در صورت تحقق برای پرسپولیس در خط میانی برای پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد ؟

به هر حالا در این پست اسد بیگی وجود دارد بازیکنی که با نظر مستقیم سرمربی تیم جذب شده به همین دلیل حتما باید از چنین بازیکنی بهترو بیشتر استفاده شود چون بازیکن در صورت بازی نکردن شرایط فنی اش افت خواهد کرد.

*به جذب بازیکن جدید در خط حمله اشاره کردید با وجود باهویی که گل هم زد فکرمی کنیداین بازیکن نمی تواند در خط حمله در نیم فصل دوم جبران کند؟

نبیل باهویی بازیکنی است که فیزیک خوبی دارد و قادر است روی توپهای هوایی به تیمش کمک کند اما این مهاجم ،خط شکن نیست مهاجمی مانند عیسی که در این امر تبحر داشت بازیکنی که با توپ به عمق بزند و پس از ان به پشت دفاع بزند بازیکنی که به عنوان نمونه خارجی اش هم می توانم مارتینز اینتر است .

*با صحبتهایی که داشتید به نظر درنوع حمللات پرسپولیس هم باید تغییری انجام شود ؟

بله به نظرم نیاز است که در بخش حمله هم یک پلن جدید اضافه شود که در کار هجومی هم تنوع بهتری انجام شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران