منهای فوتبال

1788
تلاش برای بازگشت به اوج

اعزام جودوکاها با ترکیب کامل به آسیایی

تلاش برای بازگشت به اوج

با اعلام سرمربی تیم ملی جودوی کشورمان برای حضوری موفق در دو رویداد سخت و مهم که قرار است اردیبهشت ماه آینده قرار است برگزار شود اردوهای تیم ملی با قدرت استارت می خورد. برهمین اساس قرار است ملی پوشان جودوی ایران با ترکیب کامل عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شود. رقابت‌های جودو قهرمانی کشور به مدت دو روز در سالن شهید محسن چکاه بوشهر برگزار شد. حضور برخی چهره‌های نام آشنایی که چند سالی به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی از تاتامی مسابقات دور بودند در کنار جوانان با آتیه باعث شد، رقابت‌های سطح بالا و جذابی را علاقمندان به جودو شاهد باشند. موضوعی که رضایت سرمربی تیم ملی را نیز در پی داشت.

به گزارش ایران ورزشی؛ با اعلام سرمربی تیم ملی جودوی کشورمان برای حضوری موفق در دو رویداد سخت و مهم که قرار است اردیبهشت ماه آینده قرار است برگزار شود اردوهای تیم ملی با قدرت استارت می خورد. برهمین اساس قرار است ملی پوشان جودوی ایران با ترکیب کامل عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شود. رقابت‌های جودو قهرمانی کشور به مدت دو روز در سالن شهید محسن چکاه بوشهر برگزار شد. حضور برخی چهره‌های نام آشنایی که چند سالی به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی از تاتامی مسابقات دور بودند در کنار جوانان با آتیه باعث شد، رقابت‌های سطح بالا و جذابی را علاقمندان به جودو شاهد باشند. موضوعی که رضایت سرمربی تیم ملی را نیز در پی داشت.
قمی در این مورد معتقد است:«حضور ۲۴۵ جودوکار در این دوره از مسابقات از استان‌های مختلف و تقابل جوانان و با تجربه‌ها در اوزان مختلف باعث شد تا سطح فنی قابل قبولی را شاهد باشیم. در این بین در اوزان ۶۰ و ۶۶ کیلوگرم مسابقات خیلی نزدیک بود. به عنوان مثال مبارزه محمودی و پاپی در فینال یک رقابت جذاب و دیدنی بود که محمودی بعد از ۱۰ دقیقه پیروز و به مدال طلا دست یافت.»
قمی در مورد پدیده این مسابقات می گوید:«وزن ۹۰- کیلوگرم محمد نیک آبادی از لرستان چهره جدیدی بود که مبارزات سطح بالایی را به نمایش گذاشت و با برتری مقابل همه مدعیان به سکوی نخست و مدال طلا دست یافت. در اوزان دیگر هم چند جوان با اتیه توانایی خود را به نمایش گذاشتند که امیدوارم همین روند را در مسابقات آتی ادامه دهند.»
طبق اعلام سرمربی تیم ملی جودو؛ ملی پوشان اردیبهشت ماه سال آینده رقابت های سختی را در ابتدای سال ۱۴۰۳ پیش رو دارند. اول ماه مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ و پایان ماه هم ابوظبی مسابقات قهرمانی جهان است. این دو رویداد مهم باعث شده تا بچه ها کار را خیلی زود شروع کنند. برهمین اساس، طی روزهای آینده قرار است کادرفنی جلسه‌ای با رییس فدراسیون و کمیته فنی داشته باشند و پس از تنظیم برنامه‌ها، اردوهای تیم ملی را آغاز کنند. بعد از آن قطعا نفرات اول تا سوم مشترک به همراه منتخبین کمیته فنی به اردوی آماده سازی دعوت می شوند. هدف کادرفنی تیم ملی جودوی ایران ژس از 4 سال تعلیق و عقب ماندگی از شرایط ایده ال در قاره آسیا و دنیای این رشته ورزشی، حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است. به همین دلیل سرمربی تیم ملی درنظر دارد تا در همه اوزان با بهترین نفرات عازم این رویداد شوند. پس از آن نتایج آسیایی و شرایط موجود درکمیته فنی فدراسیون مطرح و در خصوص ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی تصمیم گیری می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال