فوتبال ایران

1803
ششمین گل طارمی؛ پنالتی‌زنِ من تویی

اعتماد دوباره کونسیسائو

ششمین گل طارمی؛ پنالتی‌زنِ من تویی

سرجیو کونسیسائو بعد از مدت‌ها پنالتی پورتو را به طارمی داد تا مهاجم ایرانی ششمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

به گزارش ایران ورزشی؛ مهدی طارمی پس از نمایش ضعیف تیم پورتو در بازی حساس لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون که تیمش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و یک پاس گل او هم در بازبینی ویدیویی رد شد، در رقابت‌های لیگ کاپ مثل بسیاری از نفرات اصلی تیمش با نظر سرخیو کونسیسائو در ترکیب اولیه قرار نگرفت ولی به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و برد را برای اژدها رقم زد. وقتی بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد و کونسیسائو با وجود سه تغییر هجومی نتوانست به خواسته‌اش برسد، مهدی طارمی را در دقیقه 67 به زمین آورد. طارمی در دقیقه 85 پنالتی به دست آمده برای پورتو را با شوت محکم به گوشه دروازه تبدیل به گل کرد.

سرخیو کونسیسائو در حالی پنالتی به دست آمده برای پورتو پس از خطا روی اوانیلسون را تحویل مهدی طارمی داد که تصور می‌شد توپ را به بازیکن دیگری بدهد، اما دوباره به ستاره ایرانی‌اش اعتماد کرد و او هم توانست با شوت محکم به سمت راست خود و دور از دستان گلر حریف، دروازه لیکسوئس را باز کند. طارمی که آخرین‌ بار در هفته دهم لیگ برتر پرتغال پشت ضربه پنالتی برای پورتو قرار گرفته و در شب شکست یک بر صفر و غیر منتظره تیمش مقابل استوریل پنالتی خراب کرده بود، پس از مدت‌ها دوباره با نظر کونسیسائو پنالتی‌زن اول تیمش شد و به بهترین شکل آن را تبدیل به گل کرد.

ستاره ایرانی پورتو که آخرین گل خود از روی نقطه پنالتی را در هفته نهم لیگ برتر پرتغال مقابل ویزلا به ثمر رسانده بود، پس از هدر دادن پنالتی برابر استوریل، در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا که تیمش برابر رویال آنتورپ بلژیک صاحب پنالتی شد، پشت ضربه قرار نگرفت و اتفاق غیر منتظره‌ای در آن زمان رخ داد. در جدال با لیکسوئس اما طارمی دوباره پنالتی زد و منجر به برتری دو بر یک تیمش شد. طارمی که پیش از این در 14 مسابقه لیگ برتر پرتغال 3 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود و در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا هم 2 گل و 2 پاس گل داشت، توانست برابر لیکسوئس اولین گل خود در فصل 24-2023 لیگ کاپ را هم بزند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران