منهای فوتبال

1819
بعد از تائید حکم قبلی دادگاه؛ شکایت دوباره دبیر از جدیدی

بعد از تائید حکم قبلی دادگاه؛ شکایت دوباره دبیر از جدیدی

اختلاف علیرضا دبیر با عباس جدیدی دوباره به دادگاه کشیده شد و رئیس فدراسیون کشتی یکبار دیگر از قهرمان سابق کشتی جهان به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا دبیر از عباس جدیدی به دلیل انتشار برخی مطالب توهین آمیز در اینستاگرام به دادگاه شکایت کرده بود که این شکایت با محکومیت جدیدی روبرو شد اما حالا خبر رسیده که رئیس فدراسیون کشتی به دلیل تکرار این توهین‌ها یکبار دیگر از جدیدی شکایت کرده است.

بعد از محکومیت جدیدی در دادگاه او درخواست واخواهی داد بلکه محکومیت ۲۰ میلیون تومانی‌اش، شکسته شود اما این حکم باز هم در دادگاه تأیید شد اما این تمام ماجرا نیست.

روزهای ابتدایی آذرماه در پی شکایت علیرضا دبیر از عباس جدیدی مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای، دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانست و جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.

قبل از این‌که جدیدی درخواست واخواهی بدهد؛ چند بار دیگر هم در فضی مجازی مطالبی را برعلیه علیرضا دبیر منتشر کرد که همین باعث شد تا دبیر با وجود تائید حکم قبلی دادگاه یکبار دیگر از جدیدی شکایت کند.

با توجه به اینکه بعد از صدور رأی جدیدی همچنان در فضای مجازی علیه علیرضا دبیر از کلمات و القاب نامناسب استفاده کرد، رئیس فدراسیون کشتی بار دیگر از جدیدی به محاکم قضایی شکایت کرد و این یعنی به همین زودی‌ها حکم دیگری در این‌باره صادر می‌شود و احتمالا این‌بار این حکم سنگین‌تر باشد.

شکایت دوباره علیرضا دبیر یعنی عباس جدیدی و علیرضا دبیر باید فعلا در راهروهای دادگاه رفت و آمد داشته باشند.  


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال