اخبار

1825
گل محمدی: 4 امتیاز از ما گرفتند؛ سکوت راه علاج نیست

صحبتهای سرمربی پرسپولیس پس از برد شمس آذر؛

گل محمدی: ۴ امتیاز از ما گرفتند؛ سکوت راه علاج نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: دو تا بازی اخیر که اتفاقات و اشتباهات داوری واقعا اذیت مان کرد؛ هم با وار هم بدون وار.

محمد قره گوزلو ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل شمس آذر اظهار داشت: 3 امتیاز خیلی مهمی بود برای ما. این 3 امتیاز با توجه به بازی خانگی و شرایط جدول طوری بود که شرایط سختی بود. گرفتن 3 دامتیاز برایمان واجب و حساس بود. علی رغم اینکه بازی سختی بود و سخت تر شد. با توجه با اخراجی که داد که داشتیم و حریف واقعا خوب و مقتدر نشان داد.

وی با تمجید از تیم شمس آذر گفت: گاها فوتبال زیبایی را ارائه می کند و به همه اعضای کادر فنی و بازیکنانش بابت این تیم بکدست و تاکتیکی تبریک می گویم. من خودم بازی‌های زیادی از این تیم دیدم و خودم از بازی‌های شمس آذر یاد گرفتم و می گیرم. واقعا فوتبال خوبی ارائه می کنند و دوندگی بالایی دارند. این تیم می تواند جام حذفی را بگیرد و خودش را به عنوان سهمیه آسیایی بگیرد.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از داوری ها بیان کرد: بازیکنان ما تحت فشار خیلی زیادی بودند خصوصا دو تا بازی اخیر که اتفاقات و اشتباهات داوری واقعا اذیت مان کرد؛ هم با وار هم بدون وار. شما بازی قبل را ببینید. حداقل 3 پنالتی را نگرفتند و گل دوم تیم حریف هم کاملا خطا بود و علی رغم اینکه داور خط گفت، صحنه خطاست ولی ادامه بازی داد. اتفاقات و اشتباهات عجیب و غریب در آن بازی خیلی رخ داد. شرایط زمین و مسابقه و سنگ پرانی هم بود. نیمه اول فکر کنم 39 دقیقه بازی کردیم در حالی که بازی 2 ساعت و نیم طول کشید کل بازی 83 دقیقه انجام شد که هیچ جا به آن اشاره نشد و صحنه ها هم نشان داده نشد. بازی قبل با استقلال هم دیدیم که با وار چه اتفاقاتی افتاد. 4 امتیاز راحت از ما گرفتند. وقتی این اتفاق می افتد، فشار زیادی به بازیکنان و مربیان و مجموعه تیم وارد می کند و متاسفانه هیچ کس هم نیست که بیاید و توضیح قانع کننده ای بدهد هر چند توضیح خاصی هم ندارند. باید نسبت به این اتفاقات و اشتباهات عجیب حتما بررسی کنند. خود باشگاه باید مطالبه کند که چرا اتفاقات افتاده و سکوت راه علاج نیست.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با توجه به این افتاقات شما مقابل یک تیم بازی دارید که سرشار از انگیزه است و تیم فنی خوبی دارد. شاید موقعیت خاصی به حریف  و صد درصدی نداده باشیم و کار دفاعی مان تقریبا خوب بودیم. از آن سمت هم توانستیم از موقعیت های خوب مان استفاده کنیم. باید تبریک بگویم به کوپال ناظمی بازی سختی بود سرعت بالایی داشت اما خیلی خوب قضاوت کردند و از او و تیم داوری اش تشکر می کنم هر چند هم پنالتی علیه ما شاید سختگیرانه بود هم احتمالا باید تکرار می شد. صحبتی که بازیکن داشتم هم گفت اول به پایش خورده و بعد تماسی با دستش داشت اما در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و از بازیکنان تیمم واقعا تشکر می کنم چون تحت فشار بودند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازیکنانش گفتک ما یک بازی فنی و خوب انجام دادیم آن هم با وجود 10 نفره شدن انگیزه زیادی برای بردن داشتند و توانستند قابلیت های فنی خودشان را نشان دهند. در مجموع بازی زیبایی بود نه اینکه حالا چون ما 3 امتیاز گرفتیم ولی سرعت بازی بسیار خوب بود و یکی از بازی های تاکتیکی و فنی لیگ بود و به هر دو تیم تبریک می گویم.

گل محمدی در ادامه از فشردگی لیگ انتقاد کرد و گفت: با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای تیم ما چیدند. نمی دانیم چطور از سازمان لیگ بخواهیم ما که در آسیا بازی کردیم و شرایط سختی داشتیم چرا 3 روز سه روز بازی می گذارید. دلیلش را نمی دانیم. اگر مشکلاتی هست که باید تیم ملی به اردو برود یکی دو روز را می توانند فرصت بگیرند که بازیکنان ما اینقدر تحت فشار نباشند. ممکن است مصدومیت های زیادی گریبانگیر بچه ها شود. نمی دانم فشردگی به چه ترتیب است. برنامه چیز دیگری بود. نمی دانم چرا عوض کردند و ما باید در طول 6 روز دو بازی انجام دهیم. واقعا از آقای سهیل مهدی گله داریم. متاسفانه فشردگی بازی‌ها تیم را خهلی اذیت می کند. هر جور دل شان می خواهد برنامه را می چینند. همان برنامه یک ماه قبل را اجرا کنید چرا عوض می کنید  و ما با این فشردگی مواجه می شویم. باز هم باید از بازیکنان مان تشکر کنم که با غیرت بازی کردند و از هواداران که شاید به خاطر نتایج اخیر دلسرد شده باشند و عاشقان واقعی پرسپولیس را حس کردیم در ورزشگاه. علی رغم 10 نفره شدن همچنان به تشویق شان ادامه دادند و آنها می توانند الگوی خوبی برای هواداران سایر تیم ها باشند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار