منهای فوتبال

1831
مذاکره به  لورنزتی و هاینن هم رسید

مذاکره به لورنزتی و هاینن هم رسید

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد تا علاوه بر برنامه‌ریزی برای رویدادهای سال ۲۰۲۴ ، دیروز مذاکره جدی با گزینه های سرمربیگری تیم ملی را جدی از سر گرفت.

به گزارش ایران ورزشی؛  انتخاب سرمربی تیم ملی مردان والیبال ایران از بین سه گزینه خارجی و یک گزینه داخلی اولویت کاری وحید مرادی سرپرست فدراسیون است، همان طور که خودش در اولین کنفرانس خبری مطرح کرد. او  دور از جریان‌های رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای، در هفته قبل با بررسی اجمالی و مذاکرات انجام شده درباره گزینه‌ها و جلسات مشورتی متعدد آنلاین و حضوری با بعضی ازمتخصصین اهالی والیبال، بازیکنان و پیشکسوتان، مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را به صورت جدی آغاز کرد تا پیش از پایان دیماه از سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران رونمایی کند.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته قبل جلسه ای آنلاین با یکی از گزینه های اصلی نیمکت تیم ملی ایران برگزار کرد و عصر دیروز  هم  یکساعت آنلاین  با لورنزوتی  مستقیم صحبت کرد   و طرفین در خصوص شرایط و اهداف همکاری مذاکرات جدی ای را انجام دادند.

جلسات آنلاین مرادی با دو گزینه‌ ی دیگر از جمله ویتال هاینن تا پایان این هفته برگزار می شود و  هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی با ساختاری جدید و با قبول مسئولیت و تعهد اجرایی به صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر ازسوی افراد غیر ذی نفع چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال