منهای فوتبال

1865
تهاتر نفت با چینی‌ها

تصمیم جالب وزارت ورزش برای ساخت ورزشگاه جدید

تهاتر نفت با چینی‌ها

وزارت ورزش وجوانان طبق توافقی که با چینی ها انجام داده، قرار است هزینه های ساخت مجموعه ورزشی جدیدی که در پایخت(تهران) درنظرگرفته شده است را به صورت تهاتری(اختصاص نفت به اندازه هزینه ساخت ورزشگاه) پرداخت نماید.

به گزارش ایران ورزشی؛ ماجرای ساخت مجموعه ورزشی و ورزشگاه جدید درپایتخت و انعقاد تفاهم نامه با سازنده های چینی برای ساخت این مجموعه ورزشی، اتفاق ایده الی بود که مدتی ژیش رخ داد و جامعه ورزش کشور را به داشتن سازه هایی استاندارد و نو امیدوار کرد. برهمین اساس گویا وزارت ورزش قرار است به صورت تهاتری با توافق سازنده ساخت ورزشگاه را استارت زده و بدین وسیله هزینه های این مجموعه را متقبل شود. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دراین خصوص معتقد است:«دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.»

هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که روزگذشته با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد تاکید داشت:«این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند. دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.»

وزیر ورزش و جوانان درپایان خاطرنشان می کند:«دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد نفت پرداخت می‌کنیم.«


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال