منهای فوتبال

1876
کادر فنی کشتی فرنگی؛ کمیته فنی قهرمانی کشور شدند

کادر فنی کشتی فرنگی؛ کمیته فنی قهرمانی کشور شدند

فدراسیون کشتی اعضای کمیته فنی ناظر بر مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشتی فرنگی کشوری را معرفی کرد که فقط با اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی تشکیل شده است.

به گزارش ایران ورزشی؛ رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، روزهای 6 تا 8 دی ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم برگزار می شود. حسن رنگرز، طالب نعمت‌پور، حسن حسین‌زاده، فرزاد ایمانعلی‌زاده و مجید رمضانی بعنوان اعضای کمیته فنی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

این لیست فقط اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را تشکیل می دهد و هیچ یک از اعضای کادرفنی رده های دیگر تیم ملی در این لیست حضور ندارند. یعنی سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش به عنوان کمیته فنی معرفی شدند. این در حالی است که هم کشتی فرنگی ایران از قهرمانان زیادی برخوردار است و هم اینکه مربیان صاحب سبک زیادی را دارد که می شد به آنها فرصت داد تا نظرات خود را به کادرفنی و فدراسیون منتقل کنند.

این رسم بسیار بدی است که کمیته فنی را همان اعضای کادرفنی تیم ملی تشکیل می دهد؛ در حالی که باید کمیته فنی را افرادی تشکیل بدهند که خارج از کادرفنی هستند و می توانند نکات دیگری را به تیم ملی منتقل کنند. مواردی که شاید کادرفنی نبیند ولی با مشورت کمیته فنی به کمک آنها بیایند.   


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال