منهای فوتبال

1881
بازگشت قهرمان جهان با قهرمانی کشور

علی اکبر یوسفی در ترکیب مازندران

بازگشت قهرمان جهان با قهرمانی کشور

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در حالی به میزبانی قم برگزار می شود که علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جهانی سال ۲۰۲۱ هم در ترکیب مازندران حضور دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ روز چهارشنبه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در استان قم شروع می شود و مازندران هم مدعی جدی قهرمانی است. این در حالی است که این تیم در فوق سنگین ستاره نامدار خود یعنی علی اکبر یوسفی را هم در اختیار دارد.

علی اکبر یوسفی که مدت زمان زیادی است از فرم ایده آل فاصله گرفته حالا قرار است که در ترکیب تیم مازندران در قهرمانی کشور به میدان برود.

علی اکبر یوسفی دارنده مدال طلای جهان در سال 2021 است و در واقع اولین کشتیگیر فوق سنگین بود که توانست مدال طلای جهان را در سنگین وزن به دست بیاورد اما در یکی دو سال اخیر کم در اردوی تیم ملی حضور داشت و از فرم ایده آل فاصله گرفته بود اما حالا قرار است که به همراه فردین هدایتی دو کشتی گیر سنگین وزن مازندران در قهرمانی کشور را تشکیل بدهد.

امید شایگان رئیس هیات کشتی مازندران با اشاره به حضور علی اکبر یوسفی در تیم ملی کشتی فرنگی گفت:« خوشبختانه یوسفی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در ماه های اخیر مدام در تمرینات بوده و الان شرایط بسیار خوبی دارد و من مطمئن هستم که می تواند دوباره به سطح اول تیم ملی برگردد. چندی پیش هم در مساباقت نیروهای مسلح به عنوان قهرمانی رسید و حتما اینجا هم می تواند خوش بدرخشد و خودش را به تیم ملی تحمیل کند.»

تیم هیات کشتی مازندران با سرمربیگری عادل بالی تبار در مساباقت قهرمانی کشور حضور پیدا می کند.    


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال