منهای فوتبال

1898
راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی

پس از پایان چهار سال تعلیق؛

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی جودو با احتساب امتیاز مسابقات آسیایی ازبکستان، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پس از پایان مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۲۳ در تاشکند ازبکستان برگزار شد، فدراسیون جهانی با احتساب امتیاز این رقابت‌ها، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان ایران پس از چهار سال تعلیق، آبان ماه سال جاری در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند و در نهایت موفق شدند یک مدال نقره در بخش نوجوانان و دو برنز در بخش جوانان کسب کنند. حال پس از چهار سال در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، اسامی تعدادی از جودوکاران نوجوان و جوان کشورمان در بخش پسران دیده می‌شود.

ابوالفضل محبی نماینده وزن منهای ۹۰ کیلوگرم تیم نوجوانان کشورمان که در ازبکستان موفق  مدال برنز آسیا شده بود در رنکینگ جهانی در رده بیست و هفتم قرار دارد.

محمدمهدی مظلوم نیز دیگر جودوکار کشورمان در رده سنی جوانان در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم در رده ۶۴ قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز محمدحسین یاقوتی نماینده وزن منهای یکصد کیلوگرم که مدال برنز قهرمانی آسیا را گرفته در رنکینگ جهانی در جایگاه ۵۱ قرار گرفت.

عباس موحد نماینده وزن به اضافه یکصد کیلوگرم تیم جوانان که مدال برنز قهرمانی آسیا را به‌ دست آورد، در رنکینگ جهانی در جایگاه ۴۸ قرار گرفته است.

امیرحسین چوپان نماینده وزن منهای ۹۰ کیلوگرم تیم جوانان کشورمان با مبارزاتی که انجام داد و پیروزی‌هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا به‌دست آورد در جایگاه ۷۹ قرار گرفته است.

اما پیش از این نیز مریم بربط در بخش بانوان و رده سنی بزرگسالان که در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور پیدا کرده بود، وارد رنکینگ فدراسیون جهانی شده و او نیز در جایگاه ۱۰۴ فدراسیون جهانی قرار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال