منهای فوتبال

1928
محسنی‌نیا سرمربی کشتی پهلوانی شد

تعرفه رایگان برق و آب برای زورخانه‌ها

محسنی‌نیا سرمربی کشتی پهلوانی شد

با تایید و تصویب وزارت نیرو تعرفه معافیت زورخانه‌ها از پرداخت آب و برق به زیر مجموعه‌های این مجموعه ابلاغ شد. همچنین کاظم محسنی‌نیا نیز حکم سرمربی‌گری خود در رشته کشتی پهلوانی را دریافت کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ با تایید و تصویب وزارت نیرو تعرفه معافیت زورخانه‌ها از پرداخت آب و برق به زیر مجموعه‌های این مجموعه ابلاغ شد. همچنین  کاظم محسنی‌نیا نیز حکم سرمربی‌گری خود در رشته کشتی پهلوانی را دریافت کرد.

طی حکمی از سوی مهنـدس امیـرعــرب رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان تهران آقای کاظم محسنی‌نیا بعنوان سرمربی تیم‌های منتخب کشتی پهلوانی هیئت تهران منصوب شد. لازم به ذکر است چندین دوره قهرمانی کشتی پهلوانی کشور و مربیگری تیم‌های منتخب استان در رزومه سرمربی جدید تیم ملی کشتی پهلوانی به چشم میخورد.  از سوی دیگر نیز با پیگیری‌های فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و وزارت ورزش و جوانان، بخشنامه معافیت کلیه زورخانه‌ها (اعم از دولتی و خصوصی) از پرداخت هزینه آب و برق مصرفی توسط وزارت نیرو به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه اعلام شد. بر همین اساس لیست زورخانه‌هایی که قبلاً توسط هیات‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان‌ها به فدراسیون ارسال شده است در این مرحله شامل این معافیت از تاریخ یکم مهر ۱۴۰۲ به بعد می‌شوند. این معافیت فقط مخصوص محیط زورخانه‌هاست و شامل دیگر اماکن مانند اماکن تجاری (مغازه)، سالن بدنسازی و ... که زیر مجموعه زورخانه بوده نمی‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال