فوتبال ایران

1940
فصل جدید سریال امباپه

فصل جدید سریال امباپه

پاری‌سن‌ژرمن باید چند روز بعد آماده حماسه‌ای دیگر بر سر نقل و انتقال کیلیان امباپه شود. زمانی که اولین روز تقویم ۲۰۲۴ ورق بخورد، از آنجایی که قرارداد این بازیکن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، هر باشگاهی می‌تواند بدون هیچ مشکلی مذاکراتش را با این بازیکن ۲۵ ساله آغاز کند.

ایمان گودرزی؛ پاری‌سن‌ژرمن باید چند روز بعد آماده حماسه‌ای دیگر بر سر نقل و انتقال کیلیان امباپه شود. زمانی که اولین روز تقویم 2024 ورق بخورد، از آنجایی که قرارداد این بازیکن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، هر باشگاهی می‌تواند بدون هیچ مشکلی مذاکراتش را با این بازیکن 25 ساله آغاز کند.
بدون تردید همه نگاه‌ها به رئال مادرید خواهد بود که ظاهراً پیشنهادی را برای این بازیکن فرانسوی ارائه خواهد کرد. با این حال، لوس بلانکوس موضع محکمی دارد و امباپه 15 روز مهلت دارد تا این پیشنهاد را بپذیرد. در صورتی که در این 15 روز کیلیان به پیشنهاد سفیدپوشان پاسخی ندهد از روی میز فلورنتینو پرز کنار خواهد رفت.
 
پاریس شرایط را چگونه کنترل خواهد کرد؟
به گزارش اسپورت رهبران پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهند نگران حماسه حول محور امباپه باشند. به گزارش این رسانه اسپانیایی، غول‌های فرانسوی بیشتر به فکر بهبود تیم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هستند.
ظاهراً تیم لیگ 1 لوکاس برالدو مدافع میانی سائوپائولو اف‌سی را به تیم اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد انتقال گابریل موسکاردو، هافبک کورینتیانس را نهایی کند، بنابراین این پرونده‌ها احتمالاً برای سران این تیم مهم‌تر است.
 
این داستان ادامه دارد
انتظار می‌رود حماسه کیلیان امباپه در ماه آینده و زمانی که این بازیکن رسماً وارد شش ماه آخر قراردادش با پی‌اس‌جی شود، ادامه پیدا کند. انتظار نمی‌رود که او قرارداد خود را تمدید کند، زیرا او در اوایل فصل نیز همین موضوع را اعلام کرد و اگر تصمیمش در شش ماه آینده تغییر نکند، احتمالاً پاریس این بازیکن را از دست خواهد داد. این همچنین به این معنی است که او می‌تواند از هفته آینده برای انتقال رایگان خود با هر باشگاهی مذاکره کند.
  طبق گزارش اسکار مندز، رئال مادرید همچنان به این بازیکن علاقه‌مند است و تمام تلاش خود را می‌کند تا او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. تیم‌های لیگ برتری نیز به قرارداد او علاقه‌مند هستند.
 
انتظار مادرید به سر می‌رسد؟
فلورنتینو پرز نزدیک به نیم دهه است که در حال تلاش برای جذب امباپه است و تمام تلاش خود را برای آوردن این بازیکن فرانسوی به باشگاه در تابستان به صورت رایگان ادامه خواهد داد.
اگر گزارش‌های قبلی هنوز صحت داشته باشند، مادرید آماده است تا پاداش خرید هنگفتی به او بپردازد و او را به پردرآمدترین بازیکن اروپا تبدیل کند.
در حالی که سردرگمی جزئی تاکتیکی در مورد موقعیت او در زمین وجود دارد، با توجه به اینکه هم او و هم وینیسیوس جونیور دوست دارند در جناح چپ بازی کنند، این سردرد مادریدی است که می‌خواهد به کارلو آنچلوتی یا مربی بعدی واگذار شود.
 
حرکت بعدی رئال مادرید چیست؟
گفته می‌شود، مادرید همچنین در حال بررسی ارلینگ هالند است. انتظار نمی‌رود که ستاره منچسترسیتی در تابستان 2024 سیتی را ترک کند اما یک پیشنهاد جالب از پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان قطعاً می‌تواند اوضاع را عوض کند.
این بازیکن نروژی از نظر سبک، برای مادرید به عنوان یک مهاجم طبیعی مناسب‌تر است اما ممکن است در نهایت مبلغی بالغ بر 150 تا 170 میلیون یورو برای آنها هزینه داشته باشد و حتی می‌تواند تا نزدیک به 200 میلیون یورو برسد.
 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران