فوتبال ایران

1944
حمله همه جانبه به خطیر بعد از بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس

حمله همه جانبه به خطیر بعد از بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس

بعد از بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس موجی از خشم و ناراحتی میان هواداران استقلال علیه علی خطیر به وجود آمده و همه اعتقاد دارند مدیر استقلال نباید سقف قرارداد را رعایت می‌کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس به حکم کمیته استیناف موجی از نارضایتی‌ها از سوی هواداران استقلال علیه علی خطیر که قانون سقف قرارداد را رعایت کرده، به پا شده است.

استقلال با مدیریت علی خطیر  از ابتدای نقل و انتقالات پیش فصل در وضعیتی قرار گرفت که به  خواست او از سقف عبور نکند و قانون مدار جلو برود. خطیر  درهمه حال که هواداران استقلال نسب به جذب نشدن بازیکنان آن چنانی و با کیفیت اعتراض می‌کردند در رسانه‌ها ظاهر می‌شد و به دفاع از عملکرد مدیریت خود می‌پرداخت اما بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس همه برنامه‌های او را به نوعی برهم ریخته و مدیریت را در مقابل هواداران استقلال قرار داده است.

از وضعیت به وجود آمده کادر فنی استقلال هم راضی نیست؛ به خصوص نکونام که انتظار داشت مدیران باشگاه استقلال هم از سقف عبور می‌کردند. سرمربی استقلال حتی یک بار در مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده بود که اگر می‌دانستیم قرار است یک امتیاز از پرسپولیس کم شود یا اینکه سپاهان بابت خریدهای آن چنانی خود با کسر چهار امتیاز مواجه شود، بهتر بود که استقلال هم قانون مدار حرکت نمی‌کرد و از سقف می‌گذشت و بازیکنان گران قیمتی را به خدمت می‌گرفت.

این اعتراض البته به جایی نخواهد رسید و تنها در مقطعی کوتاه ممکن است برای علی خطیر و دیگر مدیران استقلال که دائم به قانون مداری خود اشاره می‌کردند، حاشیه‌هایی ایجاد کند و بعد از عبور از این ماجرا قطعا اوضاع دوباره آرام خواهد شد اما استقلال تا پایان فصل حسرت استراتژی خود در نقل و انتقالات پیش فصل را خواهد خورد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران