فوتبال ایران

1974
اعتراض باشگاه استقلال به مهدی تاج| پس چه شد وعده‌‌ها آقای رئیس؟!

اعتراض باشگاه استقلال به مهدی تاج| پس چه شد وعده‌‌ها آقای رئیس؟!

مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند مهدی تاج به آن‌ها وعده داده بود که از تیم‌های متخلف در قانون سقف قرارداد حتما امتیاز کسر خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، باشگاه استقلال از طریق معاونان خود رسما اعلام کرد که از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهد به حکمی که اخیرا از سوی کمیته استیناف صادر شده رسیدگی کند. باشگاه استقلال   مدعی است که قبل از اینکه حکم کسر امتیاز از سپاهان و تراکتور باز گردد به مدیران باشگاه استقلال وعده داده بود قطعا از تیم‌هایی  که از قانون سقف قرارداد عبور کنند، امتیاز کسر خواهد شد.

این اعتراض درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود متوجه شاخته که رئیس کمیته استیناف در مصاحبه‌ای اعلام کرده هیچ جای قانون نوشته نشده که به دلیل تخلف در ثبت قراردادها باید از تیمی امتیاز کسر شود.

اینکه رئیس فدراسیون فوتبال نیز از ریز قوانین اطلاعی نداشته که به استقلالی‌ها اعلام کرده تیم‌های متخلف با کسر امتیاز مواجه می‌شوند نیز خود یک مسئله مهم است. با توجه به اینکه تاج معمولا مو را از ماست بیرون می‌کشد و یکی از مدیران ریزبین در فوتبال ایران است، بعید به نظر می‌رسد که از چنین قانونی اطلاع نداشته باشد. 

باید دید واکنش مهدی تاج به اعتراض باشگاه استقلال چه خواهد بود و آیا او نیز ادعای معاون خطیر در راستای اینکه وعده قطعی کسر امتیاز داده را تایید می‌کند یا خیر؟!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران