منهای فوتبال

1984
ملایی: برای همیشه قایقرانی را کنار می گذارم

اختصاصی ایران ورزشی/ خداحافظی ستاره روئینگ

ملایی: برای همیشه قایقرانی را کنار می گذارم

 

فائزه زمانی/ حواشی دست بردار تیم ملی روئینگ نیست. اختلافات بین نازنین ملایی و افشین فرزام سرمربی تیم ملی بعد از بازی های آسیایی تاحدی بالا گرفت که ملایی قید تمرین در اردوهای تیم ملی را زد و راهی کمپ یونان شد. ملایی برای اینکه جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را بگیرد، باید با شرط فدراسیون در 3 مرحله رکوردگیری شرکت می کرد که اولین مرحله آن  درحالی  امروز برگزاری شد که ملایی باوجود بازگشت به ایران در آن غایب بود.

 درحالی که بعد از غیبت ملایی در تست گیری به نظر می رسید ستاره تیم ملی روئینگ قید حضور در تیم ملی و مسابقات انتخابی المپیک را زده است، او  این خبر را تایید کرد و در عین ناباوری اعلام کرد که برای همیشه قید روئینگ را زده است:« من در رکوردگیری امروز شرکت نکردم و دلیلم هم این است که می خواهم برای همیشه روئینگ و قایقرانی رابوسیده و کنار بگذارم، دلیلی ندارد که یک ورزشکار هربار در هر مسابقه ای خودش را ثابت کند اما دوباره روز از نو و روز ی از نو  و دوباره از او بخواهند که خودش را ثابت کند.

ماندن و تلاش در این رشته فقط درجا زدن است و ترجیح می دهم به جای درجا زدن دنبال موفقیت در مسیرهای جدید باشم که وقتم هدر نرود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال