منهای فوتبال

1994
ستاره باران در قم

حضور چشمگیر قهرمانان جهان در کشتی فرنگی قهرمانی کشور

ستاره باران در قم

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به دلیل حضور تعداد زیادی از قهرمانان جهان و آسیا از کشورمان رکورد جدیدی را در تاریخ برگزاری این مسابقات زد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم شاید در تاریخ ۷۰ ساله برگزاری این مسابقات کم نظیر باشد. 

این رقابت‌ها در حالی به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود که تعداد زیادی از قهرمانان جهان و آسیا در این مسابقات حضور دارند. اتفاقی کم نظیر در تاریخ برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که قدیمی‌ترین مسابقات کشتی در کشور است. 

در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم بر روی سه تشک برگزار شد که چند عنوان‌دار جهان در این مسابقات به میدان رفتند. 

در روزهای گذشته اعلام شده بود که دو چهره مطرح کشتی فرنگی یعنی علی اکبر یوسفی و علیرضا مهمدی و علیرضا نجاتی دارندگان مدال طلا، نقره و برنز جهان به روی تشک می‌روند اما با برگزاری مسابقات روز نخست مشخص شد که میثم دلخانی قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱  و حسین نوری دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۷ هم در این رقابت‌ها به میدان می‌آیند. 
به این جمع باید نامدارانی چون محمد رضا مختاری، پویا ناصرپور، ناصرعلیزاده، رامین طاهری، هادی علیزاده و شاهین بداغی هم از جمله نفرات مطرح حاضر در این رقابت‌ها هستند.

حضور این همه کشتی‌گیر که یا قهرمان جهان هستند و یا قهرمان آسیا نشان می‌دهد که قرار دادن عنوان مرحله اول چرخه انتخابی به قهرمانی کشور اعتبار ویژه‌ای داده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال