منهای فوتبال

2007
کار شاق عبدولی!

توهین به داوران، خبرنگاران و بر هم زدن جو سالن

کار شاق عبدولی!

سعید عبدولی به همراه برادرش ضمن بر هم زدن سالن مسابقات کشتی، به داوران توهین کردند و به سمت خبرنگاران حمله‌ور شدند.

محسن وظیفه؛سعيد و کرامت عبدولی با هجوم به میز داوران ضمن فحاشی چند باره به داوران، سمت خبرنگاران هم حمله‌ور شدند.  

روز نخست رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، با اعتراض‌های عجیب و بی پایان برادران عبدولی برای چند بار به جنجال کشیده شد. 

رفتار زشت سعید و کرامت عبدولی بعد از باخت بحث برانگیز علیرضا عبدولی مقابل امیر عبدی به راه افتاد اما برادران عبدولی نه تنها ول کن داوران نبودند بل‌که به سمت خبرنگاران هم حمله ور شدند. 

 امیر عبدی، دارنده مدال‌های برنز جوانان و امیدهای جهان در یک‌چهارم وزن ۷۷ کیلوگرم با رای داوران که اعتقاد داشتند علیرضا عبدولی در هنگام اجرای سالتو بارانداز از پا استفاده در این مسابقه برنده شد اما این تصمیم توسط داوران به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و از روی سکوی تماشاگران تا کنار تشک را تحت تاثیر قرار داد.  
با درخواست چند باره مسئولان برگزاری مسابقات و  بلندگوی سالن برای لحظاتی جو آرام شد اما سعید و کرامت رها کننده ماجرا و در چندین بار داوران و هیات ژوری را با الفاظ زشت خطاب قرار دادند. 
این اتفاق زمانی‌که خبرنگاران به دنبال تصویر برداری از این جنجال بودند ابعاد دیگری پیدا کرد و این‌بار سعید عبدولی به خبرنگاران حمله‌ور شد و با الفاظ زشت آ‌ن‌ها را خطاب قرار داد. 
البته از سعید عبدولی این کار غیره منتظره نبوده چرا که او همین چند وقت پیش هم محمد بنا را که بزرگترین موفقیت‌های کشتی فرنگی را مورد انتقاد قرار داده بود و طبیعی است که او چنین رفتار زشتی را انجام بدهد. 
غیر طبیعی آنجاست که فدراسیون کشتی در قبال این رفتارها سکوت می‌کند، اگر همان روز که سعید عبدولی گفت محمد بنا کار شاقی نکرده، فدراسیون کشتی در حمایت از مشاور فنی خود ، با او برخورد کرده بود الان این رفتارها را کسی نمی‌دید. 
رفتار و گفتار زشت سعید عبدولی از شمارش خارج شده اما مشخص نیست چه کسی باید جلوی رفتار او را بگیرد؟ 
یک روز سرمربی پرافتخار کشتی، یک روز علیرضا دبیر ، یک روز داوران و یک روز هم خبرنگاران اما واقعا چه وقت و چه کسی باید جلوی او را بگیرد؟ 
تکرار این اتفاقات نشان می‌دهد که افسار او دست کسی نیست و در چنین شرایطی باید فکری کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال