فوتبال ایران

2014
پایان رکوردهای نامطلوب یونایتد

پایان رکوردهای نامطلوب یونایتد

منچستر یونایتد با کامبک رؤیایی به راتکلیف خوش آمد گفت.

به گزارش ایران ورزشی؛ راسموس هویلان بالاخره اولین گلش را برای منچستریونایتد زد تا کامبک فوق‌العاده تیم اریک تن هاخ برابر استون ویلا کامل شود و 3 بر 2 به پیروزی برسند. یونایتد تا دقیقه 26 با دو ضربه آزاد دو گل خورد. اما آلخاندرو گارناچو با دو گل در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند که پایانی بر هفت ساعت گل نزدن شیاطین سرخ بود، هویلان هم بعد از 15 بازی در لیگ برتر گل زد. تیم اونای امری که جمعه با توقف برابر شفیلدیونایتد از رسیدن به صدر جدول باز مانده بود، با این شکست سه امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب افتاد و در رده سوم ماند. منچستریونایتد هم تا رتبه ششم بالا آمد.
 
دست راست راتکلیف
دو روز بعد از نهایی شدن انتقال 25 درصد سهام باشگاه منچستریونایتد به سر جیم راتکلیف در ازای 3/1 میلیارد پوند که کنترل امور فوتبالی باشگاه را به رئیس اینئوس منتقل می‌کند، دست راست راتکلیف در اولدترافورد حاضر شد. سر دیو بریلزفورد، مدیر ورزشی اینئوس در چند ماه گذشته ملاقات‌های متعددی با مقامات یونایتد داشته و انتظار می‌رود نقشی کلیدی در تحول باشگاه داشته باشد. خود راتکلیف هم قصد دارد در آینده نزدیک در دیداری خانگی در ورزشگاه حاضر شود، شاید بازی 24 دی مقابل تاتنهام.
 
گل‌های پشت سر هم
دقایق ابتدایی بازی به خوبی کار سخت بریلزفورد برای ساختن یونایتد را به او نشان داد. یونایتد به رقیب دو هدیه کریسمس داد هر چند کمی دیر. اولی را جان مک گین روی بی‌توجهی آندره اونانا گل کرد و دومی را چهار دقیقه بعد، لئاندر دندانکر بین هفت بازیکن قرمزپوش آزاد بود. دوباره ضعف دفاعی یونایتد و خوردن گل‌های پشت سر هم نمایان شد، شنبه به فاصله شش دقیقه دو گل از وستهام خوردند و دو هفته قبل در پنج دقیقه دو بار دروازه‌شان مقابل بورنموث باز شد.
 
رشفورد باانگیزه
یکی از کسانی که در ماه‌های اخیر بشدت افت کرده ستاره محبوب بومی تیم، مارکوس رشفورد است که بی‌انگیزه و کم کیفیت شده تا جایی که هواداران سرسختش را نیز ناامید کرده. اما بعد از گل دوم ویلا، رشفورد انرژی تازه‌ای گرفت، دو بار امیلیانو مارتینس ناکامش گذاشت و یک بار حرکت خوبش از سمت چپ بی‌نتیجه ماند. برای گل زدن کافی نبود و شیاطین سرخ بین دو نیمه توسط هواداران میهمان هو شدند، برایشان آواز معروف را خواندند: صبح اخراج می‌شوی!
 
همکاری ثمربخش
بعد از 451 دقیقه دردناک و چهار بازی بدون برد، یونایتد بالاخره گل زد و رشفورد نقش مهمی در گل گارناچو داشت. یونایتد که در 19 بازی 21 گل زده و تفاضل گلش منفی چهار است، 11 دقیقه قبل هم با همکاری این دو گل زده بود اما کمک‌داور ویدیویی آن را رد کرد اما خوشبختانه همکاری دوم بی‌ثمر نبود.
 
بهترین زمان
هویلان که با 72 میلیون پوند از آتالانتا خریداری شده بعد از 15 بازی و 1026 دقیقه نخستین گلش را در لیگ برتر زد آن هم در بهترین زمان ممکن. یونایتد بشدت روی دروازه میهمانش فشار می‌آورد که با دفع روی خط جانی اوانز، بازیکن سابق یونایتد، نتیجه نگرفتند. اما مهاجم دانمارکی از ناتوانی مک گین در دفع توپ در محوطه جریمه نهایت بهره را برد، دویدنش به سمت هواداران جنون‌زده یونایتد گویای همه چیز بود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران